Saturday 25 February 2012

Aberatii de sfarsit de saptamana

Azi nu stiam la ce meci sa ma uit. Se juca Milan- Juventus si Lyon-PSG. Ma uit la fotbal de foarte multi ani cu aceeasi placere. Am niste echipe pe care le sustin: Steaua, Barcelona, Juventus, Arsenal, PSG, Bayern si Benfica. La pol opus, nu suport Dinamo, Real Madrid, Rapid, CFR Cluj si Man Utd. Am inceput sa ma uit la Milan- Juve pentru ca... incepuse primul. Dar apoi m-am sucit la celalalt meci. PSG a condus 1-0 pana prin minutul 35 cand a venit unu la mine la desk care a stat cam 5 minute. Cand am dat iar la meci m-am frecat la ochi: 3-1 pentru Lyon! Ba, cum plm? Nu ma uitasem eu bine la scor? Veirific pe un site si vad ca EXACT in alea 5 minute cat a venit cois ala Lyon a marcat de 3 ori. Daca sunteti microbisti stiti ce de cacat e sa te uiti 30 de minute la un meci si apoi sa te duci sa te pisi si la intoarcere ai ratat toate golurile. Un meci superb pana la gata. Scorul a evoluat 3-2, 4-2, 4-3 si apoi 4-4 in ultimile secunde, cand si portarul lui PSG adulmeca pe langa careul advers. Iar la munca. O saptamana lunga si obositoare caci am lucrat pe ture de dimineata alternate cu cele obisnuite 16-24. Plus ca am lucrat si Luni. Dar vine weekend-ul. Sper sa fie ok. Fratele Lip compusese o oda in centimetru antic si de demult si spunea despre faptul ca nici un evreu nu a murit in turnurile gemene la 9/11, ca au fost anuntati ca va fi cu nasoale. Inca de acum multi ani am respins ideea ca fiind retardata. La nivel logic. La orice nivel. Azi am cautat sa vad ce e pe internet despre asta. Cifra e pe la 400. Nu exista o cifra exacta din diferite motive... datele sau adunat din alte rapoarte privind victimele, ce vizau alte statistici... deci erau indirecte. Nu exclud ca cine trebuie... nu a fost la munca. Dar daca am ajuns sa cred ca aia care n-au jena sa omoare milioane si zeci de milioane de oameni au dubii fata de cateva sute de co-religionari... hai las-o-n pula goala. Am catalogat mitul asta drept mit imediat ce l-am auzit. Alte cacaturi muuuult mai importante s-au intamplat in ziua aia... iar asta nu e unul din ele. Poate cunoasteti asa zisele teorii despre 9/11 dar cea mai de cacat explicatie e aia despre Flight 77 care cica a lovit Pentagonul. Ala e cel mai dubios dintre toate. Uite filmuletul aici. Nu trag concluzii eu, cine nu stie deja si vrea sa dea o geana... macar vede pentru el. Am divagat prea mult, voiam sa ajung la altceva. Am tot observat discutand cu canadienii ca sunt ca femeile. Nu inteleg deloc legatura incestuoasa dintre cauza si efect. In general nu-i intereseaza nimic din restul lumii pe principiul nu ma afecteaza-nu ma intereseaza. Asta merge pana dai de mine, debilul. Ca pe mine ma enerveaza sa vad ca te strambi cand citesc stiri despre Iran si ca sunt ingrijorat ca se pregateste razboi... sau despre situatia din Grecia. Sau despre datoria superba a Statelor Unite ale Suei. Stii de ce ma enerveaza?... ca apoi te plangi ca s-a scumpit benzina, s-a scumpit mancarea, economia merge greu, e cam greu cu locurile de munca, etc. Efectul se simte, nu cois? Dar cauza nu e pentru intereseul tau, nu cois? The Leafs need to trade for a goalie asap. Asta e mai important, nu cois? Stai linistit cois, stiu cine esti si ce ai in cap. Nu astept de la tine mai mult decat stiu ca esti in stare. Doar o ard retoric sa par intelectual si jurnalist, gen. Diseara vreau sa ma uit la Hugo, caci s-a intamplat sa-l cunosc pe ala de a filmat tarasenia. Bagam Seinfeld la greu. No soup for you, cois!! In rest, documentare de pe un site bun bun. ( http://topdocumentaryfilms.com ). Au documentare sa satisfaca toti muschii. Deci ce vrea mujkiu tau. Eu am inceput si continuu cu Through the wormhole. Taica Morgan Freeman e gazda documentarului. Documentarele sunt superbe si aduc ceva nou. Se expun teorii care contrazic stiinta oficiala in probleme considerate "batute in cuie". Doar ca teoriile acestor oameni nu pot fi demonstrate ca gresite din cauza ca au logica si chiar si suport. Plus ca multe chestii abstracte sunt explicate cu grafica de calculator si chiar imagini reale ceea ce ajuta enorm la intelegerea de lucruri complexe. Yep, asa e.

2 comments:

Tzipi said...

http://www.theufochronicles.com/2012/02/ufos-directed-laser-like-beams-onto.html

Cristian said...

Merci pt. link (topdocumentaryfilms.com), fantastic.

--cristian

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...