Wednesday 26 January 2011

It’ Y-M-C, eh?

Gata! Operatiunea “Burta Jos” a demarat in tromba cu frana de mana trasa. Duminica am iesit sa “shop arround” pe la astea de fitness. Vine Claudia Sambata seara de la munca si-mi zice ca e o sala ciumeta la Scarborough Town Center, o sucursala WYNN. Ok, ii fut un googlemap si gasesc ca e undeva mai la deal, dar plecam. Gasim locul. Cica e in renovare, asta e locatia temporara si da, si nu... si cam ambigua treaba. Asa ca intreb si aflu ca ce cautam noi, adica gymmasium + sala de basket + bazin de inot e la... YMCA, care e... in Scarborough Town Center. Si Claudia zice: Sau asa, YMCA...
Deci hai la masina si ajungem acolo. Era duminica la ora 14. Plin de lume, dar mai ales de copii... maronii... mai ales... Bai, ne place. Pretul cam piperat... dar cu atatia maronii in jur... te obisnuiesti cu chestiile iuti si condimentate. Bine, din punctul meu de vedere, atata timp cate e o sala de basket, in jurul ei poate sa fie o groapa de gunoi radioactiva, I’m yours.
Dupa aia am mers la romanaches ca fusese ziua lui Matei, cu o zi inainte. A facut omu’ 24 de crestaturi la raboju’ vietii, nu? Si fiindca omu o arde ghenxta toata ziua online pe Starcraft 2, am zis sa-l imbracam ca pe un geek adevarat fan, si i-am luat un tricou cu imprimeu: Jim Raynor, i-am luat un mosepad de gaming cu imprimeu: Tychus Findley si ceva ce se voia coup de grace dar a devenit un fail: o tastatura de gaming personalizata Starcraft 2. A venit Lunea trecuta, eu eram la munca bagam overtime. Ma suna Claudia. “Ba, a venit aia... dar CE E?” Pai ar trebui sa fie o tastatura ciumeta, gen. “Arata ca o tastatura, dar pare de jucarie.” Ce ma? Vine Claudia sa ma ia de la munca si imi arata si aia. Descopar ca e o “fata” de tastatura, personalizata, care se pune pe alta tastatura. Ajung acasa si descopar printre injuraturi ca nu se potriveste pe ORICE tastatura ci doar pe una speciala, de la acelasi producator. Muje! Caut pe net... aparent nu poti cumpara doar tastatura, ci doar in combo cu fateta... WTF?!! Dar poti cumpara doar fateta... Wait, what? Oh yes, yes, yes! Vedeti vreo logica? Eu vad o teapa. Combo-ul e vreo $80 + tax. Caut pe kijiji.ca si gasesc un okios ce vinde marfa la $40. Ii trimit mail. Imi raspunde ca are marfa. A doua zi inainte sa merg la munca ii scriu sa-l intreb daca ne putem vedea maine dimineata sau poimaine dimineata. Noaptea la 12 citesc raspunsul: ar fi fost bun azi, ca a avut zi libera, maine merge la munca. Bine, hai poimaine. Poimaine nu poate ca nu stiu ce. Hai sambata dimineata. Nu pot eu, ca lucrez de la pranz. Hai Duminica dimineata sau la pranz. Nu poate el ca tre sa mearga bisrica si apoi are grija de fiica-sa. Apoi mai imi trimite un mail: nu putem sa ne vedem Duminica dimineata inainte de 8? Hai suge-o din demi-voleu. I-am dus cadoul asa cum era si i-am spus: Matei, eu ti-am luat ASTA... de aia ti-am si adus-o... daca vrei sa-ti iei tastatura care trebuie... be my guest, eu am facut tot posibilul. Apoi l-am tras in poze imbracat in tricoul cu Jim Raynor, in timp ce el zambea jenat.
Si romanaches pareau interesati de YMCAasa ca am facut research pe net sa gasim unu mai aproape, si l-am gasit la Sheppard East si Bayview. Luni dimineata eram acolo. Ghidul nostru era o pustoaica, mustacioara ei- pana corbului. Uaiemsieiu’ asta arata parca mai bine decat cel din Scarborough. Si doar albi vezi, din aia batraiori. Gata, ne-am bagat!
Azi n-am fost, ca aveam conducere de la 14 dar mergem maine. Am fost si la Wallmart si am investit in periferice pentru sala: sticle de apa, lacate cu cifru, inca un mp3 player, manusi, genti, etc. Ajunsi acasa, facem curat si imi opresc calculatorul ca sa sterg tastatura si monitorul de praf. Si le-am sters. Monitorul si-a dat objtesquel sfarsit. M-au luat niste nervi belea. Asa ca azi am cumparat altul, ‘m-as in el. Acu vreo luna si ceva mi-a crapat si placa video. Daca la aia nu am suferit atat caci mi-am facut upgrade cu ocazia asta... de monitor eram multumit. PLM, yo!
Public Service Announcement: NU UITATI! De doua ori pe saptamana, cate doua ore... umplu pe strazi la volanul unei masini nemarcate. Stati geana! Masina are comanda dubla, pentru instructor... dar nu va bazati pe asta.
PS: Duminica dimineata aleile din spatele blocului erau curatate de zapada si pline de sare ca mancarurile gatite de o bucatareasa nepriceputa. DAR NU SI PE SCARILE CE DUC LA GARAJ. Primele doua trepte erau pline de zapada. WTF?!!??!!! Cum sloboz pui sare pe alee pana in capul scarilor, dar scarile nu le cureti si nici nu pui sare? Matei Romanchele imi zice: “Hai sa-ti fut o bata pe spate si ii dai in judecata ca ai cazut pe scari.” Ba Matei, hai ca-ti fut eu o bata pe spate si-i dai tu in judecata, ce zici?...

No comments:

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...