Wednesday 7 April 2010

Bah, simti ce feeling?... Curgem lirique...

A trecut si Pastele. Aveam plan sa fuck curat in casa Sambata. Dar Sambata dimineata la 8:40 ma suna KGB-ul sa merg la lucru ca tiganu Imanuiel Can't s-a imbolnavit... asa... de gimineata... stai-ar falusu-n gat. Dar cum Claudia oricum lucra am zis ca numa bine bag si io ore suplimentare. Ziua a trecut surprinzator de repede iar Osama a venit sa ma schimbe mai repede asa ca am ajuns la Claudia la munca mai repede caci si schimbul ei a venit mai repede... intelegi... sau schimburile au venit prea repede pentru tine? YO!
Am mers la Biserica, la Slujba de Inviere. Langa Fairview Mall. Romanii torontonieni isi amintesc ca vremea a fost marfa dar seara a inceput sa bata bobaqul. evident noi am venit imbracati lejer. N-am rezistat decat 10 minute. Am convins-o pe Claudia sa plecam, am luat lumina si am plecat spre masina... caci parcasem departe, langa un McDonalds. Dar Don Mills e sens unic in zona aia si la sfatul meu de cunoscator am luat-o pe invers, ca poponarii. Un roman ne-a claxonat sa ne atentioneze dar noi ne-am bunghit abia cand am vazut masini venind spre noi... La radio anunta ca un nebun merge pe contrasens iar noi ne miram: Unu pe naiba, Ia uite cati sunt!
Duminica am mers la matusa Lucy. A fost relacs... matusa a gatit ca de obicei mult si felurit... am umplut ghiozdanul pana l-am facut ranita si am uns instalatia cu vin rosu, productie proprie a la Oncle Jan. Am plecat destul de devreme ca mai aveam de facut o vizita. Cu o zi in urma ne impacasem cu romanasii. Fusesem certati o perioada destul de consistenta ruptura producandu-se brusc. Io cand vad ca ai treaba, te salut din mers si-ti dau pace? Intelegi? Dar prima dragoste se uita greu asa ca am innodat firul epique. Cand am ajuns la ei eu eram aproape beat si nu puteam sa-mi tin privirea dreapta parand inca suparat... hahahahhahaha!
Luni a dat drumul la o saptamana de cacat pentru mine. Se anunta schimbari importante in stafful meu. Ieri am antrenat un nou gard, pe numele lui Victoras Iacobinul. Tre' sa mai vina unu si sar din schema 2.
E sezonul e aplicat la colegii. M-ar tenta sa ma apuc de sudura. Incepe in Septembrie dar trebuie sa aplici cam de pe acum. Se baga si Claudel, dar nu stim inca ce sa aleaga.
M-as baga si SuperIntendent din nou... dar nu la Balaceanca... si nici la Gataia...
Planuri...

1 comment:

MIR said...

Cum mai merge treaba cu certificarile pe IT (Microsoft:)?

Ajuta la ceva organizatiile pentru integrarea emigrantilor pe acolo?

Ce ati mai facut cu masina :))

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...