Friday 17 June 2011

Planuri de vacanta

Aveam in plan sa scriu despre altceva dar e si maine o zi. Azi mi-am petrecut dimineata incercand sa schitez intinerariul pentru minivacanta noastra de la mijlocul lui Iulie. Avem 5 zile de impartit intre Montreal si Quebec Ville. Dar cum naiba sa le imparti? 3 zile in Montreal si 2 in Quebec Ville? N-or fi prea multe in Montreal? Sa facem invers? Ce vizitam? Pai uite asta, asta si asta. Dar cat dureaza? Cacat, cam complicat. Hai sa ne uitam de Hotel/Motel I won't tell if you don't tell. Woooow, bine bravo. Nu stim zonele. O fi in zona buna? Ca nu vrem ca la Ottawa, in zona rau famata langa ambasada romana. Si e dificil, caci nu poti avea incredere in propria lor descriere de pe siteul hotelui in cauza, ca toate's minunat si la walking distance de nu stiu ce. Apoi mai e si pretul, nu? Deci dupa vreo 2 ore si vreo 500 de mii de pagini deschise in bara de jos am spus Stai ca nu e bine asa. Hai cu blogul!
Asadar si prin urmare, ajutati-ne va rugam cu sfaturi cu privire la ce si cum si unde. Mai dam si noi o geana, sa iasa de un Roadtrip pasnic... nu din ala ca in Eurotrip. Hmmmm....
Multumim anticipat.

3 comments:

Maxima said...

Dupa umila mea parere, in Montreal veti avea ce face 3 zile, Q.C. merge vizitat si in 2 zile. In Montreal sunt muuulte de vazut, depinde acum de "gusturi" si daca vreti sa va umpleti timpul si ziua si ...noaptea....:). Interesant Ziua: Old Montreal batut la picior, Notre DAME cathedral, underground city, Biodome-ul,Mont Royal-ul e superb vara, plimbarile pe langa rau, strazile St Jacques or St Catherine. Seara gasiti o gramada de restaurante super prin downtown si cluburi/lounge-uri, nu intru in detalii ca nu stiu daca va intereseaza partea asta. De Hotel/Motel...nu stiu cam in ce price range va invartiti, dar daca ati ales vreo 2-3 si nu stiti zonele, cu placere imi pot da cu parerea, just ask....:). La fel despre Quebec City (aici si noi mergem doar in vizita, ultima oara am stat la un Bed and Breakfast si ne-au facut perechea de gay=proprietari-un breakfast mai tare ca la Paris). Din pacate nu le mai gasesc numarul de telefon, cai am fi dorit sa-i vizitam din nou weekendul viitor. Sursa info: Locuim in Montreal de 7 si respectiv 4 ani. CONCEDIU PLACUT! Sunt convinsa ca veti avea fun!

paulvarahil said...

Hey, multumim de raspuns. Noi am pus ochii pe Hotel Le Prestige din Montreal si Hotel et Suites Monte-Cristo in Q-ville. Din poze par ok... hahahhahahahaa!

Diana said...

Daca ar fi dupa mine, nici nici.
Nova Scotia 5 zile, la mare. Bay of Fundy sau New Brunswick, tot pe acolo.

http://www.themartellexperience.com/2010/03/25/top-7-beaches-to-visit-in-new-brunswick/

Iar oraselele lor pescaresti sint aparte (Mahone Bay, Lunenburg). Ma rog, daca iti place genul.

Oricum, distractie placuta.

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...