Thursday 7 April 2011

Seria de la motor

Am fost la service azi. Am asteptat ca de obicei aproape o ora pana sa intram. Mecanicul incepe programul la 10:00 dar a ajuns la "si 10". Am intrat... cateva intrebari iscoditoare apoi am fost poftit pe rampa. Mi-a bagat o chestie in urechi sa masoare adancimea dintre circumvolutiuni si a mormait aprobator. N-am emotii... mereu ma spal pe urechi. A urmat stetoscopul... nici aici n-am emotii: 90 BPM pe beat-ul clasic.
"Desfa-te la curea"... Uuuuuuuuuuuu! M-am desfacut repede si m-am lasat pe spate cu mainile sub cap. Dr. Ciomu a aplicat cu indemanare o tehnica a la Adrian Nastase si m-a verificat de cancer testicular. Cred.... Sper... Abia astept sa vin din nou anul viitor.
Maine la analize. Sper sa nu mi se faca rau ca data trecuta. Nu imi place cand imi curge sangele... Bine ca nu sunt femeie.
Am facut o vizita la IKEA si suntem pe punctul de a avea cel mai shukar balcon din lume, de la balcoanele lu Pam Anderson incoace.
Ieri am vazut meciul Barcelona- Shakhtar (5-1). Sunt uimit ca unii sunt inca uimiti ca Barca a mai curentat pe cineva pe Camp Nou. Ultimii 7 ani sunt o intamplare, huh?
Regula: joci deschis pe Camp Nou? IEI 5! Iei de la Basescu, se subintelege.
Azi am salvat planeta recicland 3 cutii si am mai aruncat inca doi saci cu gunoi.
PS: declar dependenta de tip drog fata de serialul Entourage. Cuvant!

5 comments:

Luca said...

90 BPM este exact preludiul unei tahicardii (in afara de cazul in care, atunci cand ti-a luat pulsul, d-ra doctorita s-a aplecat atat de tare incat ii vedeai prin decolteu chiar si culoarea chilotilor!)!... Asa ca mai usor cu fumatul, cafeaua, bautul si futaiul... Mde, e cam nasol la varsta ta, dar daca nu te spanzuri inseamna ca esti un tip care gandeste pozitiv!:):)

paulvarahil said...

Hahahhahahhahaha! Mama, tu esti?
"90 BPM pe beatul clasic de Hip Hop".
dupa ce am petrecut clipe de dulce tandrete cu Dr. Ciomu mi-a spus ca sunt sanatos... asta daca nu sunt cumva bolnav, nu?

Bishop said...

Cum plm sa te mangaie pe coaie asa de la prima intalnire? Macar erai frezat OK? :)))))

paulvarahil said...

sunt mereu pregatit, omu!
Si e deja a doua intalnire...

Andreas Suciu said...

Entourage rulz si Ari Fucking Gold e tata si mama lor :)

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...