Wednesday 2 February 2011

Iarna dat cu sare

Partea nasoala cand te tunzi o data pe luna este ca mergand la aceeasi frizerie, doar intr-o zi de Luni... vei intalni aceeasi frizerita de fiecare data. Si acea frizerita se va simti datoare sa-ti povesteasca TOTUL. Si uite asa am aflat ca sora ei s-a mutat intr-o townouse caci barbat-su intra la parnaie pentru ca a fost abuziv vizavi de nevasta, Si ca popolitia se fute in cur si nu-si face treaba. Si ca superintendentul lu’ sora-sa nu-si face treaba ca s-au mutat deja si nu merge lumina in camera gemenilor. Bai, cata informatie... si sa mor daca am intrebat cand am intrat : hey, ce mai face sor’ta?
Partea buna e ca m-a bibilit pana a iesit marfa. Sunt gigea di’nou.
V-am mai spus ca eu nu patinez, nu skiez, nu ma snowboardez, etc. Dar romanaches voiau sa iesim undeva pe orbita toronteza si inclinau catre Blue Mountain. Dar cum noi am fost deja acolo si nu era nimic... Dar totodata stiam ca exista magnetismul ala de a vedea cu ochii tai si am cautat sa-l evit. Asa ca le-am propus sa mergem la Horseshoe Valley unde e acelasi cacat, dar in alta parte. Si stiu ca acolo poti sa te dai pe prezervative. Se numeste tubing. Si am fost. Ca de obicei, nu suntem in stare sa mancam acasa, sau macar in Toronto, sau macar intr-un orasel inainte de statiune asa ca am mancat la un restaurant de acolo, unde a fost totul mai scump. Am bagat chicken wings HOT... atat de Hot ca mi-au curs si mucii. O halba din care beai 3 pahare de bere costa $20. Marfa. Am mers la tubing. Am luat 2 bilete de persoana pentru mine si Claudia si 2 pentru romanches, ca ei nu voiau da’ i-am fortat. Eneida nu s-a bagat asa ca am fost numai noi 3. Tubing e destul de fun dar pierzi mult timp pana iti vine randul. Si mai era si un frig de te cacai pe tine. Si eu nu port izmene, numai fraierii poarta izmene. Prefer sa port ciorapi de dama decat izmene. Ca de fiecare data ne-am promis ca investim in echipament de iarna si vom incerca si noi snowboardingul. Mda.
Luni am fost la sala si pentru prima oara am jucat basket. Am jucat in echipa cu un gras si am luat bataie de la doi ochiosi de 15 ani. Fata mea nu exprima nimic, da’ nu vreau sa va mint- muream de ciuda. Azi n-am mai fost, azi am muncit. Am reusit in sfarsit sa montez doua rafturi si acum sunt mandru despre mine. Azi am fost sa ne facem programare la CIBC, TD si Scotiabank sa vedem ce si cum ca vrem sa ne sucim de la RBC. RBC-u o arde homosexual si acum o luna s-au exprimat bucal prin anus ca nu avem credit history si nu au incredere in noi... dar TD a avut. Pai cum plm, cumetre? Tu esti banca mea pentru 2 ani de zile si sunt Liability pentru tine, dar o banca straina zice ca suntem cumetri gigea? Pai inseamna ca a venit momentul sa ti-o dam la carlinga direct din cockpit, mancami-ai fuselajul. Se simte ca-s nervos? Mi-e rau intr-una. Bai si ajung la Scotiabank. La CIBC si la TD a fost asa. Vrem appointment- Ok, numele si numarul de telefon. La Scotiabank am dat de o tiganca din Indiile de Vest care mi-a cerut ID?!!?? Apoi am mers la ea in birou si a completat cacat timp de 10 minute, Ba mi-a cerut si SIN. Dar n-aveam timp de bancuri. U understand that i need to schedule an appoiment, right? Cica da. Bine. Ma rog. Mie imi pareau procedurile de a deschide cont...
Cica vine Blizzardul, si nu ma refer la producatorul lui Starcraft ci la Vali Vijelia. Se preconizeaza ca cacatul asta alb va adauga inca aproape 30cm DOAR in noaptea ce va urma. Sa ne fie de bine. Ninge iar... OMFG ninge iaaar! Stiti cantecul? Ce mi s-a parut interesant in ziar azi e ca au cuantificat costul deszapezirii din TO. Deci daca se caca cam 25-30 cm/ furtuna deszapezirea costa $ 4 milioane. Toronto are un buget de $80 milioane pe an pentru deszapezire. Cica in medie se caca cam 45 cm in Ianuarie si 27 cm in Februarie. Pana acum, iarna asta s-au cacat 60 cm si de obicei sunt cam 80 cm de cacat alb pe iarna. Cum iarna trecuta ne-am jucat pe Easy Mode... cica le-au ramas bani la cumetri, cam 15 milioane.
Bai, fi atent. Sindromul Raducioiu imi joaca feste. Scriu deszapezire, deszapezire si la gata ma ia paranoia ca e dezapezire, fara s. I-am bagat un Gugal si cica e cu s.
PS. Am o rugaminte la voi... dati si voi niste sfaturi daca stiti, ce sa cerem la banci sa prindem un deal bun, daca tot ne sucim. Daca e vreo susta, cunoscuta doar din interior gen. Multumesc anticipat.

PS2:a inceput vijelia. am ajuns acasa de la munca. Superintendentul a fost surprins din nou de fortele naturii... MUJE!





2 comments:

ShayD said...

nu mai am timp sa dau sfaturi:((((( aoleuuuuu e grav:)da' te citesc mereu cu placere maxima:P

Windy said...

daca ai deja cel putzin un credit card pe care l-ai mai si folosit urmatoarea si cea mai sfanta e "Line of Credit", dobanda si suma maxima o negociezi ca la piatza, success

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...