Thursday 10 December 2009

Un floc. Ne-a ciuruit...

Si uite-asa s-a scris istoria. Popeye Marinarul le-a tras-o fara unguent la 49% din romani. Dar bucile relaxate caci mai sunt 5 ani de zile de trait bine. Din punctul meu de vedere discutia e incheiata. Eu nu stiu sa pierd si ma oftic rau. Mi s-a indicat de roamnii din tara sa stau pe paula mea si sa nu-mi mai dau cu parerea despre ce nu cunsoc. DA, AURELIAN... DE TINE VORBESC. M-A DURUT CE MI-AI ZIS. TE-AM CONSIDERAT PRIETEN. DE ACUM NU MAI ESTI PRIETENUL MEU, DOAR EU SUNT PRIETENUL TAU.
Cu alegerile astea s-a mai demonstrat INCA O DATA un lucru: viata e curva, te culci presedinte si te trezesti si mai prostanaque.
Hai sa revenim la ce ma pricep, cica. Poponari, Canada...
Cum deja m-am m-am obisnuit la munca am mereu colegi noi. Noi nouti, scosi din cutie. Sau din container. Unu' e aphrikan din Burundi, crescut in Mozambique si apoi trait in Franta. Fiindca franceza lui e fara cusur, a ales fara ezitare... Toronto. Cica nu suporta cum vorbesc chebecii franceza. Punctul lui forte e ca se pricepe la fotbal. S-a bucurat atat de tare cand a vazut CA CUnosc mai mult fotbal decat el incat mi-ar fi dat o frunte-n burique , de emotie. Punctele lui slabe sunt ca e negru si pute. Vorbesc serios... e negru. In prima lui zi de antrenament lua tot in zeflemea. A doua zi mi-a spus ca respecta mai mult ceea ce fuck, caci si-a dat seama ca nu-i asa usor. Celalalt nou e peloponez. Poponarul-Sef zice ca el e AMAZING! Nu stiu ce vrea sa insemne asta dar nici nu-mi pasa... nu prea ma intalnesc cu peloponezul. Cel mai vechi dintre cei noi e un iranian de origine covor-persana. e baiat fain si mi-a explicat multe chestii despre Canada, taxe lease-uri si mortgage.
el e part time, si din cauza ca e part time raman 2 zile gaura unde vin niste baieti temporari. Baieti unu si unu. Unul dintre ei e ochios. Numele lui? elijah Muhamad Ali. FARA VRAJEALA. FARA CATERINCA. Fiind un fin cunoscator al diplomatiei l-am intrebat pe ocolite: Cum de numele tau e Muhamad Ali? I'm half chinese. Deci maica-ta e chinezoaica? No, she's half chinese. Pai asta inseamna ca esti un sfert chinez, boule. Oh, yeah... you're right. Sper ca din sfertul ala chinezesc ai mostenit si poula mica, nu numai ochii tai de pejte.
Altul e Abdulah. Asta e asa de profesionist ca-ti vine sa-i futi una. Cand vorbeste la radio foloseste numai coduri. De-al naibii ii raspund numai Yep! si Oki-Doke.
Ronaldinha, femeia de servici brazilianca nu-l suporta pe abdulah. ea nu prea suporta pe nimeni. Flash Gordon a demisionat dar nu inainte de a invata-o pe Cleanera cariocas sa spuna in romaneste "pula mica". Extrapoland i-am povestit despre celebra melodie braziliana care are refrenul Pula-Pula-Pula! Fara sa-i clicaie ceva in minte a inceput sa-mi povesteasca cum ca in timpul Carnavalului de la Rio TOTI topaie si striga PULA! PULA!PULA! Caci in portugheza pula inseamna Sari! Pula mica, pula mica...
Sambata m-am spart de ras cu Angyal Aztecul. Stateam de vorba cu el cand un locatar a intervenit in discutie despre un teanc de reviste Men's Health de pe carutul cleanerului. Angyal a inceput sa se balbaie in engleza lui nesigura. Am crezut ca are impresia ca locatarul il acuza ca a furat revistele. Dar nu era cazul si pana la urma au inceput sa discute despre reviste, sala, programe de sala, etc. Cand locatarul a plecat, cu binecunoscuta mea diplomatie l-am intrebat pe aztec: you like dudes, huh? Socat Angyal incepuse sa se sufoce in explicatii. WHAT? NO! WHY... WHY DO YOU SAY THAT? Pentru ca mi-a spus Flash Gordon. Relaxeaza-te. Mi-a spus demult ca joci la adversari, adica la Dinamo BuCUResti. A parut usurat ca nu mai trebuie sa minta. Mi-a spus ca se balbaise mai devreme caci pentru el, acel locatar arata HOT. Si niciodata nu i se adresase iar acum il luase prin surprindere. Si m-a rugat sa nu spun la nimeni, caci nu vrea ca lumea sa afle. Astfel poate sa Check the birdies. CE? The birdies, the guys.... HAHAHAHHAHAHHAHAHAAHHAHAHA!
Ce dobitoque e Abdulah, verisoareeeee! I-am dat o cheie sa lege un lant lung si greu, lant de aur, cu cruce. Si dau sa merg cu el sa-l ajut caci stiu ca nu poti sa-l legi singur. Dar el e Chuck Abdulah Norris. El face singur. L-am privit pe camera de supraveghere vreo cinjpe minute apoi m-am dus sa-l ajut. Auzi ce-mi spune: Thank you, you can't do it alone. Serios? Dobitoque.
In timp ce scriu vine un ochios sa livreze pizza. In timp ce sun locatarul sa-l anunt observ ca ochiosul are maneca plina de muci. A venit iarna, nu? Pofta buna.
Un locatar indian si cu nevasta-sa, o ochioasa maruntica si uratica se opresc in fata mea. ei au pe la 50 de ani si sunt foarte de treaba. el imi spune: Paul, you should go and see that Ninja Assassin movie. It's fun if you like martial arts. But there's a lot of blood. Apoi arata inspre nevasta-sa. Her people are sooo violent. If my people would've made a Ninja Assassin movie, everybody would be singing... Hahahhahahahha. O floare si doi ninja.
PS. La multi ani lu Pilu de la Italia. O Corona mehicana in cinstea ta.

3 comments:

auru said...

ok,deci,pana mea,daca nu mai sunt prietenul tau ce?dar nu ai priceput tu bine ce am vrut eu sa zic si nu mai continui,numai ca m-a iritat expedierea ta,asa sec...poi nu ti-am sugerat sa nu mai scrii ce nu sti,doar am zis sa lasi dreq politica,ca indiferent cine ce zice,tot aia ai mari castiga...si nu-mi spune ca nu stiai ce a facut psd-ul timp de 15 ani de la rascoala incoace,ca nu te cred...in fine...nu mai vorbesc mult ca iar ne imprietenim...trebuia sa am eu grija sa nu fac comentarii aiurea dar uneori si mircea badea da cu osu in strachini,el vroia ca si mine,sa nu fie base dar alternativa era mai al dracu...
hai sanatate si virtute,sa avem bani sa avem ce bea...
salutari claudiei...

bradar kinta said...

la multi ani si la multi bani claudiei!!

ShayD said...

toata lumea vrea sa iti fie in gratzii:)) poate ca ar trebui sa te gandesti serios la "inalta functie" in Romanica:P
Cica a venit iarna:)) o maneca plina de muci---nice visual lol ----de acum e pick up no more delivery hihihi si hohoho
Sarbatori fericite la toata familia ta de aici si de acolo!
S

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...