Tuesday 6 October 2009

Weekend lung, negru, gros... si cu par pe el

Iar ma relaxez acasa. Pacat ca nu iasa bani din asta. SRI mi-a oferit un long weekend caci m-au lasat in asteptare, nu mi-au gasit un nou site. Cacatii. mi-au bagat melodia cu Don't worry, be happy, don't worry... ca au ei grija de mine. Plm.
Ultima zi la condoul ala a fost ciudata rau. Sa mor de nu mi-a parut rau ca nu ma mai intalnesc cu unii din colegi. Poponarul a trecut la tabara adversa... hahahhaaha... jocuri de cuvinte. El si mai unul au ramas la acelasi bloc cu noua companie. Poponarul mi-a tinut un discurs intre 6 ochi(2+2+ un ochi maro + un ochi maro. Mi-a spus ca eu sunt prezentabil si "fit for condo work". Si ca ii place de mine ca sunt cool. Fratele meu DeadEye stie ca eu sunt conditionat sa recit expresii prostesti cand aud un cuvant declansator. Astfel, cand aud "cool" recit automat " I'm cool cuz I'm hot, you ain't cuz ur not"... dar nu pica bine... la fel cum nu picau bine glumele dintre hetero-sexuali gen "that's gay!". De el nu mi-a parut rau. In schimb mi-a parut rau de tibetan. Am avut discutii lungi cu el. Despre viata in general. Si el are destule probleme. Vineri i-am tinut cursuri rapide de geografie, geologie, seismologie, istorie si IT. citise in ziar ca a fost un cutremur in Indonezia si a stat el si s-a gandit ca, dupa aceasi reteta ca in Japonia unde sunt multe cutremure, in mod clar aceste cutremure sunt cauzate de faptul ca atat Indonezia cat si Japonia sunt insule inconjurate de apa... si cand loveste apa din toate partile... SE ZGUDUIE PAMANTUL! Si uite asa i-am desenat o sectiune a globului pamantesc, cu straturi... i-am explicat cum functioneaza vulcanii, cum s-au creat insulele vulcanice. A spus ca "mda, sa stii ca are sens asa cum zici tu". hahahhahaha. Ca bonus i-am explicat si de ce muntii Himalaya sunt asa de inalti. Isi adusese si laptopul la el sa-i arat niste ghidusii ilegale ce implica download. Dar el nu are laptop el avea macbook. Pishas-ar pe el. ca a dat banii aiurea. Dar asa e cand nu ai cine sa te invete la prostii.
Si dupa cum am spus... am plecat. Astia nu mi-au dat inca de munca si am impresia ca pierd saptamana asta. Si cum, oricum, si cu banii aia tot in pierdere produceam... strangem din cur CA COlegul meu poponar. And taht's gay! All over!
Ieri am fost cu Claudia la Unemployment sa aplice pentru somaj. Foarte profesional cum te trateaza Guvernul. Aplici online la calculatoarele lor. Ai imprimanta si niste pustoaice ce roiesc printre mese sa te ajute. Caci ai sa vezi o gramada de tigani ce "hate the computer"... urmat de un ras care nu e al lor.
Romanasii au oaspeti din romania asa ca weekendul asta nu am mai fost pe la ei. Am stat acasa si ne-am uitat la filme si seriale. Bai, trece timpul de parca n-ar fi. Iti vine sa scoti bateria de la ceas sa stea putin. Sambata am spalat si matzele. Tigrutza a miorlait si s-a zbatut cat a putut. In schimb Fetitza nu a spus nici Ham-Ham! Pentru 2 zile au mirosit frumos a sampon de animal.
Claudia maine are din nou un interviu. Poate iese ceva de data asta. Pana atunci e inca greu in Canada.
PS: La multi ani in aceasta saptamana la fratii Delicione, Lord Knows si Vazy Pinocchio. Numa' de bine.

1 comment:

Veve said...

Felicitari pentru sinceritate !
Aia cu canadianul incult,care se crede superior altora, doar pentru ca s-a nascut in Canada, e geniala ! Din pacate, si adevarata...

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...