Tuesday 13 October 2009

... SPER, MA gandesc...

Inca o saptamana...
La multi ani fratelui Dead Eye... La multi ani fratelui Sq... Si la multi ani si noua, ce sabia lu' Iulosh.
N-a iesit nimic la interviul Claudiei. A fost chiar aproape sa il ia, dar omul cauta mai multa experienta la office. Eu am inceput Joi trainingul la alt site. Bunavoisera sa-mi gaseasca si mie ceva. Macar au facut o treaba buna si m-au trimis exact la blocul lui Matei Corvinus, care si-a frecat mainile de bucurie. Am fost prezentat Property Managerului care a remarcat sec: The fuckin romanian mob is taking over. In schimb eu eram fascinat de cercelul ce-i atarna in urechea stanga... apoi am remarcat si frizura. Omul traia in 1990. Anyway, am inceput cu o zi de antrenament CA COnsierge. Sistemul e mai rudimentar decat eram obisnuit. Vineri Am fost antrenat ca Roamer aka Patrol Guard. Vineri au fost foarte multi contractori in bloc incat m-au trimis si pe mine sa supraveghez un muncitor. muncitorul era portughez dar toata lumea il lua drept polonez la fel cum eu sunt rus si toata lumea crede ca-s roman. Wait, what?!?
Am stat geana pe el sa-i fur meseria caci sunt deschis la slit catre noi meserii. Paint... drywall... e mai usor decat ceramica, nu? In timp ce vorbeam cu el ma suna Flash Gordon. Aici fuck o paranteza si explic faptul ca Flash Gordon a ramas la condoul din Downtown, trecand la cealalta companie de securisti. Si ghici ghicitoarea mea, ce imi spune Flash Gordon? Cica sa vin si eu cu ei... acelasi bloc, aceasi tura, poate mai multi bani si BENEFICII, dupa 3 luni. Banii s-au dovedit doar 50 de centi in plus pe ora... pentru ca nu stiu sa negociez. Toti zic ca trebuie sa stii sa te vinzi... eh, atunci eu m-am vandut pe un pret mic, ca tarfele de cartier. Dar beneficiile... hmmm... companiile la care esti platit putin nu se inghesuie nici sa-ti dea beneficii. Ah, bebeficiile egal asigurare medicala.
Asa ca mi-am bagat demisia-n plicu' mamii ei si l-am dat la sefime. N-am fost eu asa important incat sa nu-mi accepte cu demisia la zi.
Compania asta noua aka KGB, ar fi vrut sa incep munca de azi, daca ar fi fost posibil. Evident si maine ar fi fost o optiune dar fiindca avem bilete la Cirque du Soleil pentru maine... am spus Oh, no... no,no,no,noooooo! Oricum trebuie sa ma duc la un fel de traning, de la 9 la 5, 3 zile. Macar cu KGB nu trebuie sa platesti uniforma... ca uite ca la SRI am dat bani pe ea si dupa o luna jumate o donez la Value Village. Daca as fi avut drept uniforma un training de la Jordan sau de la PhatPharm...
Scurta perioada la Hunedoara, Ontario... in castelul lui Matei Corvin, a fost interesanta. Am stat de vorba cu un israelian scapatat, fost proprietar de atelier de diamante. Apoi am stat de vorba cu un tanar canadian rasist, fost hockeist, al carui tata a jucat in NHL in echipa cu marele Wayne Gretzky. Un pachistanez batran... un pachistanez nascut aici... si ca cireasa, un chinez tinerel si prostut. Dar acest ochios babalau mi-a fost de mare ajutor caci putea sa faca ceva folositor mie: stia sa citeasca si sa scrie in chineza. Am avut deosebita placere sa aflu ca literele chinezesti ce mi le-am tatuat acum 6 ani pe picior inseamna exact ce am crezut ca inseamna. Iti imaginezi ca Ricky Martinez nu stia chineza ci copiase literele dintr-u catalog... da' parca poti sa stii? William Shakespeare, ochiosul, isi lipise retina de lentila ochelarilor holbandu-se la tatuajele mele. "What's the meaning of this one?" e tribal. "And this one?" Tot tribal. "I this a code bar?" Yeah. "Why do you have a code bar on you?" Nevasta-mea m-a cumparat de la Wallmart, de Boxing Day! A ranjit stramb... era prima gluma pe care o pricepuse. Samabata lucrasem ca Roamer de la 18:00 la 02:00. De cacat a fost ca am plecat acasa cu cheile de la munca si am descoperit in timp ce imi dadeam jos pantalonii (iar pe fundal se auzea "you ca leave your hat on")... A trebuit sa ne intoarcem. Interesant e ca si consierge-ul ce a lucrat pana la 19:00 a plecat cu setul lui de chei acasa... iar el nu s-a mai intors. Io's baiat bun...
Vineri si-a gasit si Claudia de munca. Nu e ceea ce cauta dar e un job. Va incepe in noiembrie, la una din cele mai cunoscute firme din Toronto. Tot cu $10/h dar nu conteaza... eu tocmai am primit o marire de salariu... nu?
Ieri am fost la matusa Lucy, la Ziua Recunostiintei. Am mancat curcan si am baut Corona. Pnetru prima data Varu Gonzales a fost acasa si am putut vorbi mau multe. M-a invitat din nou sa mergem la basketbalet... dar eu voi lucra din nou de la 3 la 11... adio viata sociala.
Si uite asa SPER, MA gandesc ca o sa fie mai bine la Canada asta a noastra.
Folosesc aceasta cale sa urez Casa de piatra Varului Feivush si viitoarei lui sotii, Andreea.

PS: Umorul meu considera asta amuzant: www.hruscafacts.ro/unlimited-facts/

4 comments:

auru said...

bre,atata timp cat avem lerul in vana(a se citi h din a),ne doare in basca...si daca ai si primit o marire de ler,e bine...
bafat si aveti grija de voi...la dracu mane,aici ninge de zici ca suntem la craciun...hai pa...

Unknown said...

sal mane ... baga mare ... nu te lasa ... la ultimele postari se simte parca se stinge focul din tine ... nu lasa sa se stinga ... lumea te citeste ... baga mare ... sunt convins ca e greu si lucrurile se aseaza in cacanada asa incet dar nu te lasa ... baga mare cu scrisu' ca lumea te citeste ...

spor ...

Indelible Bonobo said...

am venit, am citit, m-am confuzat :)

Viorel said...

Multa bafta !

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...