Thursday 3 March 2011

Si era frig in luna lui Marte

Luni am examenul de conducere. Instructorul zice ca ma descurc binisor. Claudia spune la oricine vrea sa auda ca sunt varza. Eu zic ca adevarul e undeva pe la mijloc. Ca sa mai salvam bani am bagat sesiuni de conducere ilegale cu masina noastra. Pentru mine asta e un stres in plus. Numarul 1: e a noastra, nu vreau s-o belesc. Masina noastra e si mai voluminoasa decat cea a instructorului. Ati remarcat cand am spus ca masina e "a noastra" si ca nu vreao s-o botesc? Ieri am fost la sala. A condus mandea. Pe Sheppard East, eu pe banda a doua. In dreapta mea o "baputza" batrana si in varsta. Undeva in fata, pe banda ei era un truck oprit. Pe undeva prin unghiul meu mort ea semnalizeaza stanga si incepe sa vina in vizita la noi. Claudia o vede si incepe sa se crizeze. Si la mine si la baba. Baba isi observase greseala si se redreseaza, continuand sa mearga pe langa noi la distanta de un fir de par despicat in patru de catre mine si Claudia. Noroc CA CAmry-urile au geamuri rezistente si nu sau faramitat de la urletele distorsionate, pe diferite frecvente ale spectrului acustic. (Mooooama, mi-a venit asta din prima, nici nu m-am scremut la ea). Cu ocazia asta am aflat ca e vina mea cand o "baputza" se hotaraste sa schimbe banda si sa vina peste mine. Ca trebuia sa o vad. Vedea-o-as...

Inainte sa plec la munca m-am privit ochi in ochi cu incarcatorul de la blackberry. Sa-l iau sau sa nu-l iau?... aceasta este intrebarea. A biruit rutina. La munca am internet. Baterie mai e destula pentru azi. Pe drum am condus eu. Catre munca mergem pe Eglinton East. Geamurile au rezistat si de aceasta data. Cica am facut multe greseli. Ciudat... eu nici nu am permis de conducere sau experienta dar fac greseli... ciudat...
Am ajuns la munca. Calculatorul cu netul nu mai merge. Un manager IT a venit sa instaleze ceva necesar si la Restart windowsul a cazut pe burta. urlmon.dll error. Explorer.exe error. Nici nu mai are importanta cine l-a futut. Nici nu conteaza daca fiserul era corupt dinainte si astepta doar un Restart ca sa crape. L-a futut rumunul si eu n-am net azi la munca. N-am luat nici o carte cu mine desi citesc una meseriasa. In jumate de ora am citit Toronto Sun. Mai bibilesc pe la computerul futut. Nu i se incarca interfata de windows: explorer.exe nu merge. Dar daca ii futi un controlaltdelete apare task managerul. Ma uit pe acolo. Daca dai la New Task ti se deshide fereastra de Browse. Iar din ea poti cauta prin calculator si merge si Right Click menu. Imi infig stick-ul pana la coaie in USB si salvez toate fisierele de care avem nevoie. Bun asa. Apoi... Plictiseala. Hai sa scriu pentru blog. Apar doi tipi. Ma intreaba daca am probleme cu unul din calculatoare. AAAAHHH, bine ati venit dragii mei. Se pun la treaba. Hai sa-i dea Use last known configuration that worked. Doar ca baietii nu stiu cum sa ajunga acolo. La primul F8 le aparea ceva blah blah Windows XP service pack 3. Dadeau baietii enter si se incarca windowsul pana la eroare. Si iar o luau de la capat. La al 4lea restart le-am cerut politicos voie. La blah blah win xp sp3 am dat enter si repede F8. Apare lista care trebuie. Citez: "Aaaaaaaaaaaah!"
N-au reusit. Nu vor sa puna un windows curat fiindca acest calculator a fost adus de alta companie. Si nu vor inca sa se calce pa dejte. Buuuuunnnn... adica nu prea.

Deci Duminica trecuta ne-am inscris la YMCA. Saptamana trecuta am fost foarte busy si nu am mers deloc. Am inceput de Luni. Doua zile la rand am jucat basket. N-am mai facut asta din vara lu 2008.... loooooong time ago. Fiind sclav cordit eu aruncam la cosul "celalalt". Pe orice teren de basket exista cosul unde joaca "baietii" si cosul "celalalt". Nici nu indrazneam sa ma bag in seama cu aia. Dar vine langa mine un okios cu ochelari si burta. Il vazusem ca jucase cu "baietii". Si il vad ca se chinuie sa sara de pe picorul stang... caci e dreptaci. Adica omul e atat de anti miscare incat nu stie sa-si sincronizeze pasii sa sara de pe piciorul opus mainii indemanatice. Baaaaaaaaaaaaaa, si n-am eu loc acolo cu "baietii"? I-am dat cateva sfaturi okiosului cum sa faca sa ii iasa pasii iar apoi el m-a ales in echipa lui. Le-am castigat 2 meciuri apoi m-am retras in plina glorie ca Tupac... wait what?
Marti am fost iar. Lume mai putina. Am jucat 2 vs 2. Ratatii pareau socati ca unu cu fata mea de prost poate arunca asa de bine de la 3 puncte. Luati de la Basescu, baieti.

Azi n-am fost. Azi am facut curat. Mergem maine. Si asa am o febra mujkiulara dengue. Am fost si ne-am facut si taxele. Da, probabil la acelasi contabil ca si voi. Si anul asta primim bani. Asta e, luam de la Basescu.

Ah, era sa uit. Sambata trecuta am avut la munca doua petreceri. De evrei. Una era de logodna. Baietul stia romaneste. La inceput mai timid apoi si-a dat drumul. Al doilea lucru care l-a spus a fost " ce pe pula vine, pe pula se duce". Hahahhahahahhahahhahahhaha! Cica omul a fost combinat cu o moldoveanca de pe malul european al Prutului. Asa... cam o viata de om a fost cu ea. Si a invatat. Super de treaba baietul. Ce e ciudat e ca nu vorbea cu accent moldoviniesc. Bai, dar unul din oaspetii lor apare la mine la desk. Era evreu din ala cu cipilica si perciuni. Classic! Dar si cu o fata de terorizat in curtea scolii. Se vedea pe el ca are "probleme". Ma intreaba daca sunt scari pana la etajul 5, unde e party room-ul. L-am pricipit ca a vazut filmul Devil si nu vrea sa se urce in lift asa ca ii spun ca pot sa-l conduc pana acolo. El imi multumeste si off we go. Eu urcam treptele 2 cate doua asa ca l-am lasat in urma si el a inceput sa alerge in urma mea. Din buzunar i se auzeau pastilele zornaind in cutia lor. Hahhahahahhahahha... omu' umbla cu tratamentul la el. Nu e minunat? A trebuit sa-i explic ca usile sunt incuiate daca vrei sa INTRI la iesire e ok. Aseara baah, aseara baaah...

1 comment:

MIR said...

Chiar asa, pe acolo se gaseste faimosul accesoriu numit oglinda retrovizoare panoramica?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/420mm-Panoramic-Arch-Wide-Rear-View-Car-Interior-Mirror-/170610512138?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27b92dd10a

Am cumparat asa ceva din curiozitate si mi-a rezolvat aproape toate problemele cu unghiurile moarte la minivan-ul nostru made in USA.

Intrebarea este daca e considerat "cheating" la examenul auto :))

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...