Thursday 17 March 2011

Meat the Fuckers

Am fost la sala azi in ideea de a juca putin basket. Claudia a fost chemata la munca cu 4 ore mai devreme. Eu am decis sa merg la sala si apoi direct la munca. Parea planul perfect. Dar dimineata m-am trezit si am descoperit ca mi-a iesit herpes la guritaaaaaa. Probabil de la tiganul lu care i-am facut o muie aseara. Apoi am mers la sala. Sala de basket era plina de basketbalerini si putzea a transpiratie de-ti lua auzul. Am aruncat la cos pana m-am plictisit apoi m-am dus si am alergat un km pe pista (mamii ei) interioara. Cum eram fleasca de transpiratie si ma asteptasem la asta m-am bagat la dus. La dus la YMCA au pus sapun lichid... deci nu poti sa scapi sapunul pe jos. La primul dus era un okios. Eu am intrat au naturele, gol ca un raft de alimentara inainte de objnoua. Nu m-am uitat la pula lu okios, doar putin la curul lui si la spatele lui frumos arcuit pe care se scurgea apa fierbinte... Dar dupa un timp am observat ca okiosu statea numa cu mana la pula. Adica se sucea, se invartea, da nu lua mana de la ciocanelul lui de lipit. Hahhahahhahah... asta e. Oricum, marimea nu conteaza.
Yep, just another gay day in Canada.
RIP Nate Dogg...
Situation is FUBAR in Japan.

No comments:

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...