Wednesday 9 March 2011

Mayan Men's underwear in 2012

Incep cu subiectul asta caci treaba e maro... si asta se vede pe chiloti. Ieri imi trageam pe mine o pereche nou-nouta de boxeri. I-am cumparat din Romania. La modul stupid consideram ca-s scumpi aici si am luat din Ro cu 13 ron bucata. Adica 4 dolari bucata. Deci cam tot aia. Morometii ma-sii. Dar ieri imi amintisem de vanzatoarea aia care ma privea enervata cand refuzam chilotii ce aveau scris pe betelie "Men's underwear". Adica aratau ganz, erau marimea si culoarea potrivita. Dar scria pe ei "chiloti de barbati". WTF?!! Sigur ca pe Tanti n-o deranja, probabil nici nu stia ce inseamna... dar plm, sa port chiloti pe care scrie "chiloti barbatesti"? Adica sa fiu sigur ca lumea intelege ca nu port bikinei cu ata-n cur? Mdeaaa..
Am fost Luni sa ma tund. E prima oara cand ma duc spre seara. Ma interpeleaza unu ce-l vazusem atunci pentru prima data. Cica e frizer. Era si aia care-mi povestea de sora-sa pe acolo dar ma agatase asta acum. Sa-i iau chelia pe carici ca m-a tuns de mi-a ajuns. NU SUPORT FRIZERII CARE SE CRED MAI DESTEPTI CA MINE. Eu vin la TINE sa ma tund ca nu pot sa ma tund SINGUR. Deci, with our powers combined... eu stiu cum vreau sa fiu tuns iar tu stii sa tunzi... iese freza perfecta. Dar TU esti un muist si tai de parca tai din ma-ta. Bai, terminase de tuns... dar s-a mai uitat el printre gene, profesionist... si a scurtat din breton. Acum arata a baietas de cartier cand eu voiam un look de cocalar manelar. Asta e... la asta nu ma mai tund in viata mea... Daca il mai vad ii spun: da-te, ca io am de vorbit cu doamna, o cunosc si pe sora dansei...
Futem-as in Canada, da' cacatul ala alb nu se mai opreste. Sambata cred, a plouat v'o 15 ore in continuu si pe la 22:00 s-a sucit intr-o ninsoare de nu puteai sa dormi cu nevasta in pat. Azi iar i-a dat, ninsoare din aia deasa si umeda. Am si uitat ce e aia vara. How do you spell summer?
Revenim pe final la situatia maronie. Situatie SF de pe planeta Nibiru.
Daca stii ca lumea e condusa de undeva de deasupra de guverne. Daca esti convins ca nu exista nimeni care sa lupte sa ne fie bine. Daca esti convins ca nu exista NIMENI care lupta ca sa-ti fie TIE bine. Daca esti convins ca aceasta criza economica a fost artificial provocata. Daca crezi ca in 2012 criza va reveni si mai tare... pentru ca asa vor UNII... Ce trebuie sa faca UNII ca sa provoace o criza mondiala? Inflatie in principalele economii mondiale? Care este lucrul care mareste pretul la orice? Petrolul. Cum se justifica la stiri cresterea pretului petrolului? Caci nu e vorba de un cost ridicat de productie. Da, asa e... conflicte armate. Cati dintre voi stiu cate revolutii s-au desfasurat simultan in luna ianuarie si februarie? Acestea au "provocat" cresterea pretului petrolului?
In 2012 se preconizeaza chiloti ce au scris pe betelie "men's underwear" si cu maron la crapatura. Intre timp la TV Charlie Sheen a luat-o razna, Moni o arde iara cu familia ei de gabori, Pepe a plecat de acasa... la pompe benzina e $1.23/l. Da stiu... conspiratii... teorii... da...

No comments:

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...