Saturday 12 March 2011

Bulanul lu Inzaghi

Azi e pe baza de bulan.
Aseara vine un locatar la mine, dupa ce si-a plimbat cainele si deschide subiectul "loterie".
50 million, man!!!
Stiam la ce se refera, vazusem ca premiul la Lotto Max e 50 de bulioane.
Omu... mie mi se pare greu sa ghicesti 6!! numere la 6 din 49... dar mai 7 din mai multe... ca de aia si au premii mari la loto max, ca reportul e des.
Si omu meu incepe sa-mi explice cu adrenalina-n voce cat si-ar dori sa castige, si asa, si asa si invers... Si apoi...
"If I don't win, I hope U do!"
Pai eu nu bag la Lotto max.Si-l vad ca se scobeste in buzunar si trage un teanc de bilete loto si imi da unu.
"I hope u win, man!"
Multumesc, dar NU, multumesc!
Si omu insista, dar l-am refuzat si i-am spus si motivul. Nu vreau sa ma linsezi maine cand afli ca EU am castigat cinj de bulioane cu biletul TAU. Plus ca poate ajungi sa simti ca ai venele prea lungi si poate ti le tai, nu? Si-a bagat biletul inapoi in buzunar dar m-a asigurat: if I win ima give u sumtin.
O cafea de la Tim Hortons?
"For life!" dar apoi cade pe ganduri si eu pufnesc in ras... For life e prea mult?! hahahahhahahahhahahhahahhahah! Apoi i-am spus bancul cu ala de se ruga la Dumnezeu sa castige. Nu-l stia si s-a spart de ras.
Nu cred ca a castigat.
Azi dimineata am bagat si eu la 6 din 49. Daca castig o sa postez o lista alfabetica cu aia cu care am beef si ii phoot in gura. Ca asa se face, nu?
La Tim Horton's e tombola. Poti castiga chestii, dintre care se remarca masini si plasme. Deci faci semipareza cand faci cinste cu o cafea. Simti cum te inteapa la inima. Si ai grija sa-i explici persoanei "in gluma": daca castigi masina... o facem juma juma... bara-bara... quinze-quinze. Azi am primit o cafea. Vreau sa castig, normal... dar plm... parca se uita astia la tine ca un caine cand mananci. Parca m-am bucurat ca nu am castigat. PLM.
Stiti murphismul ala cu "o stire e cu atat mai exacta cu cat s-a intamplat mai departe de unde stai tu?" Multi nu inteleg aceasta lege a lui Murphy. E mai subtila. De al dreaq nici nu o explic. Dau doar un exemplu. Toronto Sun, editia de Vineri-11 Martie. Pagina 46. Titlu: Tyrants fear being put on trial. Titlul e complet retardat. Tiranii se tem de proces. Altcineva nu se teme de un proces, doar tiranii... Bine, Stai jos, 3! Bai, n-am studiat eu despre Idi Amin sau Imparatul Bokassa dar am auzit de astia doi: "And Romania's Nikolae and Elena Ceausescu faced a firing squad in 1989 after 14 years in power." Mda... asa e, nu? Stai jos, 3!
Doua pustoaice asteapta pe cineva in fata mea. Una bea cafea de la Timmy. O intreb politicos daca in caz ca va castiga masina... imi da mie paharul? A ras si a spus ca e convinsa ca nu va castiga... Asta sigur nu il va astepta pe Prince Charming... nu are mentalitate de invingatoare.
Am tot invocat bulanul lui Inzaghi. Daca nu le ai cu basketul, nu prea ai cum sa stii despre ce e vorba. Sunt doi legendari mancatori de cacat in fotbalul mondial. Aia care au dat 1 bulion de goluri si 999 999 din ele au fost date de pe linia portii ca sarea mingea la ei. Bine, un Cornel Dinu ti-ar explica despre "stiinta plasamentului" si o anumita "precognitie a jocului" bazata pe o "experienta demna de un veteran" si cacat. Dusmanii lui Dinu au spus pe scurt: bulan. Acesti bulanosi legendari sunt Philipo "Pippo" Inzaghi si Ruud van Nistelrooy.
Deci, with yours bulan combined... hai cu 6 numere din 6...
Numa de bine.

4 comments:

Bishop said...

Bre, imi tin degetele incrucisate sa castigi la 6/49, ca asa ma mut si eu in Canada, haha. Bag si eu in dosarul de emigrare ca am cumnat in Canada si mai e si miliardar pe deasupra... Imi dau aia viza fara sa mai fac medicale...

Hai sa ai bafta!!

paulvarahil said...

Ba Episcopu, pai tu de aia nu vii aici? Ca ai nevoie de un cumnat miliardar? Pai tu nu ai priceput nimic din povestirile emigrantilor romani? Aici la Canada e bine rrrraaaauuuu... toti canadejii sunt atat de prosti ca unu tre' sa tina cuiul si unu sa dea cu ciocanul... pe cand un romanas de-al nostru poa' sa fie superintendent si sa puna si ceramica... asta daca nu le are si un pic cu plumbingul sau varuiala... Si astia de vorbesc eu aici, sunt aia care au fost doctori in Romania...
Si da... Pippo e accidentat... si de aia n-am castigat.

G. said...

inzaghi e un mare atacant,fie ca va place fie ca nu,iar cifrele o dovedesc.
...Iar faza cu ,,bulanul"nu-i decat o scuza jalnica a unor oameni frustrati:)

Un pai si-un ceai said...

Imi place mult blogu tau. Asta e off-topic. On topic: Cam aceasi parere o aveam si eu despre Inzaghi pana am vazut asta: http://www.youtube.com/watch?v=5yu0rOfW6_E . Parca m-a pus pe ganduri :))

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...