Tuesday 19 May 2009

Ma uit si privesc...


Ma uit pe fereastra si privesc la mii de Chinte Royale la frunza de artar. Ne-am mutat. Cu peripetii... cu bagaje, cu pisoaie... cu tot. Si ne place. Ne place rau de tot, sa ne fie de bine. Multumim capitalei Greciei si celor doi albanezi Demolari si Albert Duro. Am tras cu Claudia tare si in 2 zile am avut totul pus la punct, aranjat si curat. Matei Corvinus imi va imprumuta o bormasina de spalat si am sa bortelesc peretii sa agatam Rembrandturile si Grigorestii. Totul e bine si frumos... dar TOTUL e umbrit de rosul in nuanta de Rogers. Area Representative-ul nu a predat PVR Box-ul la deposit si nu a fost scazut din inventarul meu... drept urmare am o factura de $600... marfa nu? Si cand te gandesti ca mi-am dorit cu foc un pachet VIP... cand nici nu stiam ca exista asa ceva... dar acum stiu... si probabil n-am sa uit niciodata. ce-o sa fac? Sunt sleit de puteri, de nervi, de vointa... maine am sa-l sun pe reprezentativul pacii sa-l intreb daca are sub pat vreun PVR box in plus... si am sa trimit si un mail umil cacatei Clark Kent... sa-i explic ce si cum... poate rezolv ceva... Ironia face ca noi sa locuim pe partea "gresita" a blocului si sa nu putem instala antena de la Bell... and here comes Rogers... dar nu pot baga cablu de la Rogers cu o datorie de $670 pe factura, nu? Daca ai fi vazut toate astea intr-un film ai fi spus:"mooaama ce tembel e scenaristul asta!" Eu am deosebita sansa sa traiesc "live si in direct" aceasta epopee ce bate la fundul gol Iliada, Odiseea si Mos Eneida.
Azi Claudia si-a luat Blackberry... am asteptat dupa un umflat 45 de minute... umflatul se chinuia sa activeze telefonul unor femei... dupa trei sfert de ora femeile si-au cerut banii inapoi si au plecat... Claudia fierbea... din fericire la ea a durat 10 minute.
In urma cu 2 ani de zile... imbracati frumos, sa dam bine in poze, urcam treptele Primariei Resita si spuneam DA! in fata aburilor de alcool emanati de primar. 2 ani! La multi ani si sa ne fie de bine.
Ma las pe spate sorbind din champania Crystal de 15 dolari /sticla... Stam pe balcon cu ochii mijiti catre frunzele de artar din copacii din fata blocului... la vara au sa tina racoare baietii astia fosnitori... Nu e rau... nu e rau deloc...

3 comments:

myxro said...

bravo,bravo,spor la treaba mai departe

ShayD said...

La multi ani!! si La multi ani!!Sa fiti iubiti,bogati si fericiti!!

Unknown said...

La multi ani si sa aveti o viata frumoasa in Canada!!!!

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...