Wednesday 25 February 2015

Wow!

Din pacate, cine intelege implicatiile unui super-virus atotputernic ascuns de cel putin 14 ani in ce computere au vrut mujkii LOR... ori lucreaza in domeniul IT ori e vreun "neadaptat social ce are in cap doar conspiratii-conspirationiste despre conspirationisti".

N-ai cum sa nu apreciezi munca celor ce au creat virusul si sa "scapi un wow ca toate gainile". Te caci la semnal, vorba aia. E vorba de varf tehnologic.

How “omnipotent” hackers tied to NSA hid for 14 years—and were found at last

Sa ne fie de bine.

4 comments:

Tzipi said...

Aia care viseaza Cai Verzi pe pereti ca nu au computerul supravegheat,nu inteleg nimci din ce se intampla in jurul lor.

Eu am corespondat pe email cu niste persoane civile, dar implicate pana in gat in a-i ghida pe rapiti sa se elibereze singuri din alien si military abductions. Ori de cate ori raspundeam la emailurile persoanei, imi cadea browserul, se bloca computerul, emailul, etc. Ajunsesem ca scriam un email de 3-4 ori pana reuseam sa il trimit.
Apoi am incercat sa scriu emailul in Notepad si numai sa faca fac copy-paste in email si sa dau send ( ca sa nu mai aiba timp sa imi blocheze emailul ).

Scriam in Notepad cand am vazut un cursor ( altul decat al meu ) cum imi subliniaza cuvinte "cheie" pe text. Cand a terminat de scris, a inceput sa-mi puna pe fiecare rand, o banda neagra, asa cum vezi in filme in dosarele top secret. Evident ca nu mi-am putut recupera textul si a trebuit sa rescriu iarasi de vreo 2-3 ori emailul .
Am facut print screen sa-i arat lui barbatu' meu, ca nu m-ar fi crezut in veci, Amin !

Partea interesanta este ca toate problemele astea dispareau ca prin magie, atunci cand raspundeam emailurilor de la alte persoane, in care discutiile erau inofensive. Acelasi lucru se intampla si destinatarului emailurilor mele. Si celorlalte persoane care corespondau cu ei. Toti se plangeau de aceleasi mizerii. Nici macar Skipul nu functiona fara sa se blocheze la fiecare 5 minute si sa necesite restartul computerului ...

paulvarahil said...

Wow! Esti persoana de interes de acuma pentru ei.

Tzipi said...

Cam asa se intampla cand dai cu bata in cuibul de viespi. Subiectul e de interes maxim si atrage atentia ca dracu' ( pentru ca nimeni nu are chef sa-si piarda rapitii ).

paulvarahil said...

Asta da cuib de viespi. Ce naiba sa zic, ai grija la viespi.

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...