Thursday 26 February 2015

S.A.D.

Seasonal affective disorder


O am, o simt. Nu mai suport iarna asta. Bine am venit in Canada.
Alaltaieri am avut o dimineata superba. La Vic Park Subway Station trebuie sa urci la etaj pentru a lua trenul. Era lume pe scari pana jos. Din cauza unor defectiuni sau ceva se oprise mersul trenurilor. N-am asteptat mult, e adevarat. Au venit 3 trenuri la interval de cateva minute. La Yonge and Bloor se da lumea jos cacalau. Puhoi. Daca nu te dai jos esti un fel de trestie in bataia vantului cand te unduiesti ca o stripteuza la bara sa lasi lumea sa treaca pe langa tine. Numai ca un cetatean a decis ca eu ar trebui sa ma duc in mortii mei si, din unghiul mort, mi-a dat un branci furios. M-am intors chitit sa-i phoot un sut in spate sa-l trimit in ma-sa dar am ezitat o fractiune de secunda, parca sa fiu sigur ca el e ala ce m-a impins... si dus a fost. Un cetatean din fata mea peste care intrasem din inertie imi spune ceva. Nu ma interesa dar mi-am scos o casca din ureche sa fiu sigur ca nu urlu cand voi vorbi. I-am spus ca nu mai conteaza acum, am ratat momentul sa-l crestinez pe individ. Am coborat la statia mea plin de nervi si reusesc sa ma impiedic de o treapta si sa ma intind in pozitie de flotare. Am mai injurat o data, am ras de mine si m-am ridicat arzand-o cu tupeu: nu s-a intamplat nimic. Lol.

Ati vazut stirea aia cu tunelul ala misterios? Tunnel found near Pan Am venue


Te gandesti imediat la atentate teroriste luand in considerare vecinatatea geografica dar si temporala cu jocurile Pan-Am. Dar e suficient sa citesti comentariile si sa vezi cat de imbecili pot fi unii. Cica nu e nimic ilegal si nici macar ingrijorator in a depune eforturi considerabile de a construi in secret un tunel intr-un parc. Mie mi-a captat atentia stirea. Ca exercitiu de imaginatie, scopul tunelului imi pare mie a fi de a face o crescatorie de ciuperci sau, mai nasol... vezi scenariul filmului The lovely Bones.


Gaborul Chris Boddy a fost genial cand a scris pe Twitter: If you built a tunnel near the Rexall Centre in #Toronto give us a call, k? 416-808-2222. LOOOOOOL

1 comment:

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...