Thursday 19 February 2015

De frig ti-o pui oriunde

... aeroterma.

E racoare in Terente. A fost si va mai fi. Canadienii nativi se pot plange ca au avut ghinionul sa se nasca in Canada dar noi imigrantii am platit bani si am semnat acte sa putem beneficia de factorul vant peste tortul frigului aferent iernii.

Weekend-ul trecut s-a intamplat si Valentine's Day.


A fost frig, o minunatie. Am zis sa iesim si noi in societate si am ales sa revenim la Misteriously Yours Dinner Theatre.


Piesa jucata era o parodie la un film de Hitchcock si a fost decenta desi finalul m-a lasat cu un WTF enervant. Surprinzatori au fost comesenii nostri. Eram 4 cupluri. Era o doamna, mama a 3 copii, ce parea sa simta ca si-a luat permisie de la bulau. Vorbea cu toata lumea si reiesea des din vorbele ei ca se simte bine ca a iesit in sfarsit in oras. Sotul ei mai fusese adus la spectacolul acesta de compania la care lucra si nu paruse incantat.


Cu cuplul de la celalalt capat al mesei nu am discutat. Erau cam de varsta noastra. Al patrulea cuplu aveau un Valentine's Day ca la carte. Ea era pe jumatate romanca dar nu stia romaneste. El, purta cu mandrie ciucate din piele de sarpe. Swag like a bawss. Se cunoscusera online, probabil jucau vreun shooter pe XBox. La un moment dat printesa lui a plecat sa-si pudreze nasucul iar el a profitat sa scoata o plosca din buzunar si sa isi umple paharul. A pus un pic si in al ei apoi a lasat cu un pleosc! sa cada un inel. Ea a venit insetata si nu observa cu noi toti ne holbam la ea. A luat vreo doua inghitituri pana sa realizeze ca e ceva acolo. A avut o grimasa de dezgust dar a observat bijuteria destul de repede si si-a luat un boost de energie. Pupaturi, poze, mai o poza sa se vada si inelul. Doamna cu 3 copii l-a incercat si ea, dar nu intra decat pe degetul mic. Pinky swear!


Mai e de amintit ca toti de la masa eram mandri posesori de pisici. Uite aici o poza cu pisica mea, uite cu a mea, hai sa o vad pe a ta. Doamna cu copii nu avea poze cu pisica ci doar cu copii. Buni si aia, ia sa vedem.

In spatele Claudiei, ma asalta vizual camasa de Bo$$ a lu unu. M-am gandit, ori e latino ori e din Estul Europei.


Dupa spectacol a fost si disco dar noi "am spart disco" si-am plecat. Sincer, nu picase bine la stomac mancarea si cu vinul. Pe ringul de dans dansa un singur cuplu de indragostiti. Nu se vedea clar de la distanta dar stiam ca El etala cu gratie niste ciucate din p'ele de jarpe iar Ea un inel mare cat Dan Bittman.

Afara era inca iarna...

2 comments:

Tzipi said...

Sud Americanii nu au chelie, ci par des, cu firul gros. Posibil Mama Rusie ortodoxa ( judecand dupa cruce ) ?

La ciocatele din piele de sarpe, nu poti asorta decat un inel cu bolovan. Facesens.

paulvarahil said...

Trebuie ca era sudamerican din estul europei :)

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...