Thursday 15 January 2015

Vote Kyle #NBABALLOT




Si eu ca si astia de le CFR, vin cu intarziere cu povestiri despre craciun si alte alea. Povesteam mai demult aici despre faptul ca de Craciun residentii mai sar la cap cu cadouri inspre security guards. Nu ma mai bag in detalii si trec direct la subiect. Claudia primise de la niste residenti cu care se imprietenise 2 bilete la meciul de ieri dintre Raptors si Philadelphia 76ers.

>>>>>>> Fast Forward >>>>>>> si ajungem la ziua de ieri cand ajung acasa primul si strang de langa usa teancuri de scrisori. Printre ele m-a enervat INCA O SCRISOARE pentru ungurul ce a locuit in apartament acum vreo 10 ani. Nu pot sa nu amintesc faptul ca am mai dat peste o scrisoare de-a lui intr-un condo in care lucrasem prin 2009. Nu-mi venea sa cred. Anyway, cel de-al doilea plic ce mi-a atras atentia avea scris Ottawa pe el si ceva cu amenzi de circulatie. Deschid plicul cu infrigurare si aflu ca nu am platit o amenda pentru parcat ilegal pe Bank St. in Ottawa, candva la mijlocul lui Decembrie. Numele era corect, adresa corecta, numarul de inmatriculare era corect... doar ca noi nu am mai fost la Ottawa din 2011, cred. Uite ca ajunge si Claudia acasa. Evident ca se enerveaza si decide sa sune la numarul ala indicat de ei. Contrar asteptarilor, desi era trecut de 17:30 cineva a raspuns si aparent a reusit sa anuleze amenda. Bravo bine! Baaa, dar mai pot astia cu cacaturile?

Bilete la meci, deci.

Ajungem. Afara frig de defecai pe tine. Securitatea maxima la intrare. Te scanau baietii si pe o parte si pe cealalta. A trebuit sa stam vreo 5 minute in frig sa ne vina randul sa demonstram ca nu avem intentii ostile.
Aratam si biletele si imi sterg privirea in treacat de un tigan ce impartea insigne din alea de impart americanii in campania electoral. Vote Cornel Vadim Tudor, gen. Claudia se opreste si ia o insigna. Ma striga sa iau si eu. Aveam creierul in Blue Screen of Death in momentul acela. Ma uit la insigna si vad "Vote Kyle". Vizibil agasat de insistentele Claudiei si deranjat ca ma sacaie cu votatul, caci stie ca nu ma intereseaza campaniile electorale o intreb: "Who's Kyle?!" Din tonul meu razbateau si alte intrebari adiacente: de ce discutam de unu pe nume Kyle? In cap imi venea meme-ul acesta:

Apoi Claudia isi da facepalm si ma scoate din eroare: Kyle... LOWRY?!!! Adica vedeta echipei. Insignele cu Vote Kyle #NBABALLOT sunt parte din campania de publicitate menita sa-l aduca pe Lowry la All-Star Game. Unde si votasem deja pentru el. Brain fart, dude! Whatta fail, paesan!


Biletele primite cadou de Claudia s-au dovedit excelente. Desi era aceeasi sectiune 323 unde fusesem si la concertul lui Timberlake de data aceasta am stat pe al doilea rand de jos, de la balustrada balconului. Si fiindca nu am uitat de aceasta data sa-mi aduc ochelarii de vedere... am vazut si HD meciul.

Meciul de dinainte, pierdut retard contra celor din Detroit, il vazusem acasa, streaming pe internet, si ma gandeam... cois, Miercuri o sa te holbezi live la ei. Asa a si fost. Amuzant despre transmisiunea aia live, de pe siturile dubioase, a fost ca era o transmisie raw, din regie. Adica totul era ok in timpul meciului, dar in pauze si time-outs, cand tu, posesorule de cablu, vedeai reclame la "Subway - eat shiiit uugh... eat fresh!" eu vedeam negru si auzeam regizorul transmisiei latrand indicatii sclavilor lui. Totul ok... doar ca... streaming-ul meciurilor NBA e ilegal, cum se tot lauda chiar si NBA intr-un spot publicitar... deci cum au luat baietii rai transmisiunea direct de la sursa surselor... adica televiziunea de la fata locului?

De mentionat din nou tembelismul oamenilor ce se scalambaie in fel si chip doar doar primesc si ei un tricou din ala de $2 in viata reala. Cum umbla printre randuri voluntarii aia agitatori profesionisti ce agita "premiile" iar citizenii dau din coada ca niste caini hamesiti. E un fucking TRICOU, man!!!! Sau premiul ala "special" propus de organizatori: un tricou negru cu emblema Raptors pe el semnat de... Drake. Bieber de ce nu a semnat? Bieber e "fata rea" si nu e ca Drake, Canada's sweethart, nu?

Raptors au castigat destul de usor, zic eu... dar imbucurator a fost ca a revenit DeRozan... si a revenit decent cu 20 de puncte marcate. Si sa nu se uite ca NBA All-Star Game 2016 e in Toronto. O sa curga basketul si la robinet.

Good Game. Well Played.

No comments:

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...