Thursday 4 December 2014

Indeplinirea cincinalului



“I have been informed … that the number of provincial offence tickets issued, not just for traffic but for a number of other things, is significantly down,” Tory said.

Earlier this year, the city’s government management committee was told that the number of parking tickets issued in 2013 dropped by almost 5% compared to 2012.

“It has a revenue impact on the city among other things but it is also indicative of the fact there are fewer tickets being written today for people who are breaking the law that might have been the case previously,” Tory said.


John Tory e primarul orasului Toronto. Una din elementele de baza ale platformei lui electorale ce i-au adus victoria in alegeri a fost imbunatatirea traficului in oras, mai ales la ore de varf.

Apoi iese public si anunta practic ca s-au gasit vinovatii. Gaborii nu amendeaza indeajuns de des. Nu se precizeaza insa de unde stie el ca infractiunile se pastreaza la acelasi nivel sau au crescut ci se foloseste pervers de statistica ce ii spune ca numarul de amenzi a scazut comparativ cu anii precedenti. Aici nu e prezumtie de nevinovatie ca soferii s-au cizelat ci e clar lene si incompetenta in randurile celor de la Parking Enforcement si Pulitie. Prezumtie de nevinovatie?! Esti pruost?! Uite ca ti se explica de ce e clar ca esti infractor si pulitistii te fac scapat: numarul mai mic de amenzi date are un impact semnificativ asupra finantelor Primariei. Suna cunoscut? Gaborii tre' sa iasa pe strazi sa faca norma. Semnalul e clar. Politia intra in bosket... uuuh, in actiune. De unde vegheste si pandeste caci se stie, cineva, undeva... incalca legea.

Cu 5 amenzi luate in ultimile 3 luni cred ca pot emite o parere despre situatie. Una am luat-o aseara caci, din vina mea asumata nu am vazut cacatul ala de hidrant. Asta este. Ghnionul meu este insa ca a trecut Parking Enforcement pe acolo in cele 45 de minute cat am lasat masina acolo. Precizez ca locul e incredibil de pervers ales si pare o capcana. Parchezi in dreptul masinii de platit parcarea de pe marginea strazii... si cam in dreptul aparatului pe peluza blocului de locuinte zace si hidrantul. Inteleg de ce nu l-am vazut. Asta e. Am povestit cum in Septembrie am fost opriti pentru speeding. Ok. Apoi ne-a dat inca o amenda pentru some bullshit, ca n-am lipit un abtibild mic pe actele masinii desi acel abtibild vine in tandem cu stickerul ce il lipesti pe placuta de inmatriculare... deci daca ai ala lipit pe license plate e clar ca l-ai avut si pe celalalt. Se pare ca e o eroare ce merita o amenda de $100. Muje lor! A treia oara a fost un caz de panda, din bosketi a iesit gaborul. Daca amenda pentru care ne-a oprit sa zicem ca a fost justificata... bonusul de $100 pentru ca avem geamuri fumurii in dreptul soferului si pasagerului din fata... cum mortii lor se explica? Cum se imbina asta cu faptul ca geamurile nu sunt de fapt atat de inchise la culoare, ca asa am cumparat masina, ca timp de 5 ani am fost opriti de mai multe ori in trafic si nu a comentat nici un gabor nimic? Si probabil nu vor comenta nici in viitor? Decat daca exista un cincinal de atins inainte de termen?

Cum ziceam, am mancat cam scump aseara la restaurantul ala ieftin. Bagami-as!

No comments:

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...