Tuesday 2 April 2013

Nebunul lu' Aprilie

"Back to square 1" zicea superintendentul ieri dimineata. Cateva zile mai de Doamne-ajuta (cu respect pentru Pastele Catolic) apoi a dat iarna cu fulgi de nea. Era gluma iernii de 1 Aprilie. Just when u thought I was gone... Because Fuck U, that's why!

Romanachesii au plecat la Romania. La prima vedere definitiv. O decizie buna pentru contextul lor. Nu, ei nu fac parte din cliseul romanului ce decide sa paraseasca (..) Canada si sa se intoarca in Romania. In 6 ani aici au adunat tot felul de lucruri ce au devenit inutile si le-au impartit la cine a avut nevoie. Restul la Value Village sau gunoi. Uite asa am ajuns si noi cu doua cutii de cafea Kirkland, pline pe jumatate. Una Regular si una Decaf. Nici eu nici sotia nu a verificat care cutie e care asa ca o saptamana am baut Decaf fara sa stim. Ieri, pe punctul sa deschid o cutie noua, de-a noastra, Claudia ma intreaba de ce nu folosesc "din aia". Pai nu-i Decaf? Nu stiu. Ete-a dreac, nu era! Aia Decaf o bausem deja si brusc somnolenta din ultimile zile la munca a avut o explicatie. Marfa ashea!
Tot ieri am luat ultimile lucruri de la romanches. Cu o plasa de cumparaturi de magazin de fite din Mall plina cu pahare si farfurioare incep sa-i explic lui Matei Corvinus despre incapacitatea femeilor de a intelege ca desi ai loc in plasa tre' sa tii seama si de rezistenta manerelor sau a materialului din care e facuta plasa. Si ii povestesc ce patisem cu 2 zile inainte cand am ramas cu ambele manere ale unei plase de hartie plina de gunoi, umpluta de Claudia- fireste. N-am apucat sa pun punct povestirii ca a pocnit fundul plasei si paharele s-au facut cioburi in lift. Marfa ashea!
Deci au plecat si romanaches. The end of an era. Ne-am inteles bine. Am facut o retrospectie si ne-am dat seama ca daca nu ii intalneam in iarna lui 2009 viata noastra in Canada ar fi avut o cu totul alta turnura (nu stiu daca mai bine sau mai rau). Cred ca ne-am fi mutat in Mississauga. In mod clar ne-au influentat viata. Le uram bahtalo si succesuri!

Ati fost pacaliti de 1 Aprilie? Eu da. De catre jocul Football Manager. Ma joc de mult la el caci nu s-a nascut microbist sa nu aibe talent nativ ca si antrenor. Dar cred ca niciodata nu jucasem jocul pe data de 1 Aprilie de aia m-am uitat eu stramb cand Board-ul Stelei Bucuresti a decis sa investeasca 575 milioane de euro in echipa pentru jucatori de superclasa si un stadion nou. Accept? Accept! "You though we'll make it so easy? April Fools." Bine ca esti tu destept maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Live long and prosper!


No comments:

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...