Tuesday 9 April 2013

Disclaimer

Mi-am editat disclaimer-ul sa pot sa am pace sufleteasca. Poate ar trebui sa scriu si aia din Infernul lui Dante: "Abandon all hope, who enter here". Hai ca o pun acum.

"DISCLAIMER!!! *Abandon all hope, who enter here*
Numele meu NU este George Pruteanu... deci vorbele mele vor contine cuvinte UZUALE considerate de unii... OBSCENE.

Sunt nesimtit. Vorbesc urat. Am freza, haine, tatuaje si atitudine de COCALAR inrait. Nu mestec cliseele emigrantului roman. Sunt cel putin 90% sanse sa nu fim de acceasi parere, sa nu impartim aceleasi valori, sa vedem viata diferit. Nu ma intereseaza ce ai fost in Romania sau ce esti in Canada. Nu ma intereseaza ce ti-ai dorit in Romania sau ce-ti doresti in Canada. Nu judec omul dupa meseria lui. Nu orice persoana cu 10 pe linie in scoala e si o persoana buna. Nu ma compar cu nimeni si invit sa nu fiu comparat cu nimeni. Tot ce scriu pe blog e bazat pe experientele mele si puterea mea de analiza a faptelor si evenimentelor.

Sunt in ordinea asta: ANTI-dinamo, fan STEAUA BUCALE si sustin scaunele pe care face Mircea Badea spagatul. Howgh!"



4 comments:

Tzipi said...

Foarte tare ! Putini au curajul sa fie ei insisi,insa si mai putini au curajul sa o spuna pe de-a dreptul, in gura mare !
E nevoie de o foooarte mare durere in coor, pentru ca cineva sa faca asta : eu iti dau dreptate 100 % ( ca si eu, tot la fel procedez ).

paulvarahil said...

Hahahaha!
Stiu ca si tu procedezi la fel. How did that work out for you?
Apreciaza lumea sinceritatea?

Tzipi said...

Sigur ca daaaaa, apreciaza ! Parca ii loveste damblaua, cand dau peste cineva cu opinii diferite de cele cu care ei au fost indoctrinati.
Urla si dau din picioare, ca vai, vai, cum iti permiti sa nu respecti valorile turmei and shit ?
Pe mine ma doare fix in coor de prejudeecatile lor : marturisesc spasit, ca n-am rabdare cu ei. De regula ii ignor si nu intru in discutie cu ei ( sau le evit ).

Unknown said...

Asa, Tzipi, nu te lasa la ei...mai povesteste ceva de Costa Rica...nu v-au dt viza sau que estan passando?

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...