Wednesday 19 December 2012

Merica




10 comments:

Universul meu magic said...

Da ...nu prea poti sa spui multe ... Cred ca un control la arme si la cap ar prinde bine la unii .
Si personal cred ac trebuie sa fi defect sa iti doresti o arma daca nu esti vanator sau daca te apuci de tir sportiv .
Poate o intrebare "da la ce iti trebuie ? " care sa fie urmata de un raspuns pertinent , ar fi un criteriu necesar la cumpararea unei arme ...
Altfel armele ajung in mana celor cu probleme :discernamant diminuat , boli psihice , forme de psihoza care determina ura fata de anumite categorii (albi , galbeni , negri copii , femei , prostituate , biserici , etc lista e lunga cat o zi de post ! ) iar rezultatul este catastrofal .
Da si focul poate fi o arma dar mult mai usor de controlat decat o semiautomata care scuipa "X" gloante pe minut ... Iar la scoli nu poti pune armata ca sa apere de asalturi armate ....

paulvarahil said...

Eu pot sa-ti spun de ce as vrea sa am eu o arma. Ca in cazul ca va fi cazul, la gata, sa planga ma-sa lu dusman si nu mama mea. :)
Nu pentru vanatoare si nu pentru tir sportiv.

Universul meu magic said...

Iti dau in scris ca vei descooeri ca intodeauna se va gasi unul cu o arma mai mare ca a ta sau unul cu mai multe arme ...remember Murphy's law :D
Nu e asta solutia :D

Tzipi said...

" Intotdeauna se va gasi unul cu o arma mai mare ca a ta sau cu mai multe arme " : dar ei NU stiu asta !
Cand toata lumea are arme, nu risc sa scot aiurea arma catre unul de pe strada, ca vorba ta ... poate o are mai mare ca a mea .Sau e mai rapid.

Iar realitatea o confirma : poti sa mergi linistit prin USA, ca nu trage nimeni dupa tine, chiar daca se maimutaresc cocalareste cu armele.
Restul sunt doar exceptii.

Universul meu magic said...

Stai ca nu pricep ....tu vrei sa ai arma dar intr-un loc in care altii nu au ...ca ti-e frica cand altii au arme ...
Atunci pentru ce ti-ar trebui arma intr-un loc in care altii nu au ?!
Da ...in mod normal in US nu trage nimeni pe strada ... Merg si de cateva ori pe saptamana sin Detroit si inca , in 4 ani , nu am vazut nici macar 10 din agresivitatea de care m-am lovit pe strazile din Bucuresti ....in nici un caz arme ... Problemele apar cand armele intra pe mainile celor ce au perceptia realitatii deformata .... Au ei discernamamntul de a nu se folosi de ele impotriva unor suflete de copii de exemplu . Complet nevinovati ... pentru ca ei nu erau vinovati ca personajul era un Asperger care fusese educat prost de maica-sa ...

paulvarahil said...

Ieri citeam in Toronto Sun parerea lu un "star" rock de care n-am auzit si oricum are fata de cantaret de country (de care n-am auzit si nici nu ma intereseaza) si care zicea ca uite ca a trecut inca o zi in care 300 000 000 de arme in Statele Unite NU au fost folosite pentru a face rau. Si de ce trebuie sa sufere grosul posesorilor pentru un 0.000001 ce a tras in ma-sa si in toti care erau pe mana cu ea.

Universul meu magic said...

Mai inteleg sa iti iei un pistol o pusca mai fandosita ....sa zicem ca esti pasionat de tir sau de vanatoare ,dar la ce iar trbui lui Joe de la ferma o semiautomata ? Sau lui John care e contabil in New York ... la ce bun sa aiba arme de armata ?Care e logica...ca e clar ca nu cumperi o puscoaca mitraliera pentru "autoaparare " :D

Tzipi said...

Intotdeauna restul oamenilor sufera, cand unul e dobitoc : egal ca are o arma in mana,incediaza cartierul, functie de poitician sau e doctor incompetent.
E interesant cum se face caz de exceptiile asta armate si se cere dezarmarea poporului, iar in restul cazurilor se tace chitic. Dublu standard.

Petrica said...

Treaba cu armele inscrise in Constitutia Suei este alta: pentru a se apara de guvern la un moment dat, cand acesta sare calul, nu pentru vanatoare sau tir si cam de aia iti trebuie o semiautomata.
Fara suparare nimeni nu o sa te lase in pace daca tu spui pace si ii arati semnul make love not war.
Putini stiu ca in Ro inainte de razboi era cam aceeasi libertate in privinta armelor ca in america, dar comunismul a reusit sa ii aduca la gandirea de iobagi: numai stapanii au arme, au ei grija de noi, dar pana atunci sa ne dam cu vasilina....

paulvarahil said...

@Petrica
Sunt de acord cu tine la ambele comentarii si nu vreau decat sa completez putin.
Stiu de ce e amendamentul in Constitutia americana... si intrebarea e de ce a ramas dupa cateva sute de ani. Consider ca raspunsul e din nou ca "e parte din cultura lor". Asasinatele astea sunt relativ noi si dupa parerea mea sunt cauzate de societatea disfunctionala din Statele Unite ce creaza monstrii pastilati. In anul 2013 orice ragaitura ce poate aduce rating aka profit va fi difuzata si rasdifuzata... se va despica firul in paijpe. Poate unu cu cunoastinte mai adanci in psihologie poate confirma ce cred eu, si anume ca orice hot isi doreste sa fie prins, sa se poata mandri. Iar astia tocmai asta obtin... raman in istorie... la detaliu.
E evident ca armele de razboi nu sunt pentru vanatoare... dar daca legea permite sa am arme, de ce nu? E dreptul meu. Pe acelasi motiv... de ce sa-mi iau masina cu motor de 1000 CP daca nu sunt pilot de curse? Pentru ca pot si-mi place... mi-o lungeste in pantaloni... ma simt barbat.
Pe de alta parte mai suntem unii cu pretentii de cunoscatori ce incercam sa citim printre randuri si vedem preludiul unui cacat masiv ce va lovi ventilatorul iar Fratii Mari se gandesc ca e mai bine sa aibe ei armele la momentul ala.
Manipularea publica e foarte facila in vremurile noastre si functioneaza.

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...