Thursday 26 April 2012

Rumeno Puttana

De-a lungul timpului am stat de vorba cu mai multa lume de pe aici. Canadienii astia te mai intreaba cum e Romania, etc. Am avut baietii direct interesati de cum sunt romancele in Romania. Cativa stiu ca romancele sunt curve. Unii stiu ca-s frumoase. Unii stiu ca sunt frumoase si curve. Dar astea sunt generalizari de oameni prosti. Normal ca-s curve... ca-s femei... Phaaa, see what I did here? Canadiencele nu-s curve. NU! Ce vad eu in meseria mea de Inger Pazitor? O gramada de canadience bete. Praf, pulbere, cioburi. Si asta e inainte de a pleca in club, hehehhehe!
Conform graficului din poza ai sanse mult mai mari sa futi o femeie beata. Iar pizdele astea cu frunza de artar cam baga alcoale fara jene de "ce zice lumea". Lumea zice Bine, Bravo! Asa e mersul. Sunt si romance acasa ce beau... dar e plin de pizde in club ce trag de-un suc toata seara sau de o apa plata si asta nu fiindca nu au bani de alcool ci pentru ca nu beau alcool... Conform aceluiasi grafic, e mai greu sa futi o romanca. Si totusi romancele nu-s virgine si le place sa se impiedice ca gaina din banc (True story, bro! Am cunoscut eu)... Mergand pe acelasi grafic, fara alcool trebuie mai mult Efort/Timp. Si aici cred eu se face diferenta... Fara alcool si usor si repede? Must be one of them, bro.
Asta fiindca saptamana trecuta un pustan okios m-a intrebat cum ar trebui sa vorbeasca cu fetele. Pustanul e nevinovat. Auzi intrebare la el: How can you know what girls think? HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHA! Dar i-am raspuns serios: Who the fuck cares!
Mai am poze pe subiectele ce le abordez azi.
Cine mi-a citit blogul stie ce OCD am vis-a-vis de incaltaminte. Si a mea si a voastra. Am lucrat acum vo' 2 ani cu un canadian ce se intretinuse luni de zile bune jucand poker online. Devenise aproape profesionist. Omul era cam tipicar si citise carti de psihologie sa-l ajute sa "te citeasca" dupa felul cum joci. Omul facea profile psihologice in functie de cum iti jucai cartea. Ca defect profesional ramasese cu obiceiul "Yeah, I know how you play poker"... Si se uita lumea la el aiurea. I don't play poker... Dar era felul lui de a pricepe ce fel de om esti... daca esti calculat, daca esti impulsiv, daca play safe... din astea. Nu e greu de aplicat in alte domenii pricipiul. Cred ca asa am inceput sa-mi folosesc si eu OCD-ul meu. Ma uit sa vad ce fel de papuci ai in ghioambe, in ce stare, la ce ii asortezi etc. Mie personal, asta imi spune multe despre o persoana. Dar asta si din cauza ca de multi ani de zile in mod inconstient am facut profile psihologice in cap, am asociat papuci cu psihologii umane, cu comportamente... ducand in final la oarece tipare de comportament. OCD-ul meu cu paupcii e clasic. In copilarie am fost abuzat de parinti. Mama nu m-a iubit indeajuns iar tata ma batea la fundulet cu o ciucata din piele de bau-bau. Practic, am primit o pereche de ghete de basket FILA (pret de piata- 170 de marci germane... dar furate din magazin) de la 1Q Basil cand eram in clasa a-5a si asta a ridicat standardul la cote de neatins. In bazar nu exista papuci de calitatea aia... iar eu am purtat o tona de papuci de bazar caci am fost roman sarac. Sunt doua tipuri de adidasi Made in China... iar eu aveam bani doar de aia facuti pe corabia Speranta. Clasic!
Mai vreti o comparatie Canada-Romania? Mentalitatea fata de Marijuana. Nu ma refer la autoritati. Ma refer la oamenii de rand, cois. In America de Nord lumea baga iarba de cel putin 50 de ani incoace. In mare asta inseamna cel putin 3 generatii de oameni care au fost expusi la consumul de iarba. Au incercat, le-a placut sau nu le-a placut. Au considerat bun sau nu. Dar majoritatea in cunostiinta de cauza. In Romania? 2 ani parnaie pentru posesie de CATEVA grame. Si apoi lumea te vede ca pe un drogat pe dava. Lumea-i proasta. Nu incurajez eu drogurile dar macar nu manca cacat cand emiti pareri...
Vorbeam ieri cu Claudia de cliseul ala cu "ce prosti sunt americanii". Prosti sunt toti, indiferent de nationalitate. Prostia e transfrontaliera. Diferenta e data de cat de fudul e prostul... ca acolo se vede cel mai bine stridenta. Plus ca in Statele Unite sunt si multe camere de filmat si multe televiziuni... si asta ajuta la publicarea prostiei catre mase.
Ne uitam la serialul Spartacus. Excelent! Bine scris, bine realizat. Cu o exceptie. In primul episod tracul Spartacus se inroleaza in trupele auxiliare romane sa lupte sa respinga hoardele de salbatici geti. Adica strabunii nostrii. Doar ca in filmul asta getii nostri sunt vopsiti pe fata ca salbaticii aia din filmul The 13th warrior cu Banderas si par primitivi. Pai chiar asa? Boschetari? Cum e cu statuile de la Roma ce prezinta niste baieti bine? Eh, licenta poetica, mon cher. Spartacus, era trac si in mod evident mai evoluat. Trac? Get? Dac? Bai, ia mai suge un pic din falusul mandriei mele ultranationaliste!

OCD baby!!!!




No comments:

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...