Saturday 28 May 2011

Barcelona!

Atat.

3 comments:

sorin said...

420 ron.Barcelona.Satisfacator.

Nightclaw said...

Eu inca mai astept sa va plece antrenorul, poate asa ne mai dati si noua alorlalti o sansa la vreo cupa/campionat :D

paulvarahil said...

Eu am madrilenul meu favorit cu care am discutii cu spume. Si ma intoxica cu acelasi filmulet in care Iniesta, Busquets sau Alves simuleaza in mod jenant. Bine inteles din filmulet nu lipseste faultul ala la care a luat Pepe cartonas rosu, filmulet manarit sa lipseasca frame-ul in care gheata rade gamba lui Alves. Dar e ok, cu tupeu inainte. Nu am vazut sa-mi fi postat pe profilul meu de FB un filmulet cu faulturile grosolane ale celor de la iReal. Cred ca nu erau relevante.
E suficient sa fi vazut 5 meciuri de fotbal in viata ta ca sa stii ca fotbalistii simuleaza. De la toate echipele, de toate nationalitatile. Face parte din joc, la fel ca greselile de arbitraj cu tot ce implica ele: bucurie sau frustrare.
Maradona a marcat un gol cu mana intr-o finala de campionat mondial... un fel de meci SUPREM in fotbal... si a marcat golul DECISIV... si totusi asa a ramas. Comparat cu asta, restul sun copilarii.

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...