Friday 1 May 2009

Pa si pu... La revedere!

Gata. Azi am bagat demisia. Sunt un bulangiu cu 2 fete... de perna. Pe acest blog am jurat sa spun adevarul si nu numai adevarul. Din motive de securitate am ascuns unele detalii, am schimbat locuri, nume... doar nu credeati ca varu-miu se numeste Nubira. De fapt el se numeste Daewoo Nubira... Am schimbat si locul actiunii. De fapt noi nu suntem in Canada, ci in... Acum serios, am ascuns anumite lucruri. Data trecuta am scris ca suntem in stadiul de tatonare a plecarii... dar de fapt aplicasem deja pentru apartament si hotarasem data demisiei. De precizat ca nu am gasit altceva de munca si ne bazam pe orbecaiala in intunericul de pe piata muncii. Dar sper, ma gandesc... daca intelegeti ce vreau sa zic. VREM SA PLECAM. Bine-nteles, sefimea s-a dat pe fata dovedind ca nu valoram mare lucru si ca munca noastra aici nu a fost apreciata. Mda, regretam ca plecati... dar regreta ca le ramane locul gol. poate eram a spatea piele de pe a saptea poula, deci nu e tragedie. In schimb noi zambim cum nu am mai facut-o demult si ranjim cu incredere catre viitor. Saptamana trecuta mi-am luat ochelari de soare sa ma protejez de ultravioletele ce vor aparea si pe strada noastra. Noua noastra strada.

Azi e inceput de luna, un "1 Mai muncitoresc" sarbatorit prin munca. Nu am de gand sa o ard dubios in astea 2 saptamani ci vreau sa-mi fac treaba profi... sa moara italianul de gripa porcului mecsican cu soriciu gros. Apropos, azi am sa trimit un mail lui Archibald, sa vad daca familia lui e bine... in umbra problemelor din tara lui. Si omul vrea sa se duca inapoi in Mehico... daca nu a plecat deja...
E prima zi a lunii... dar e Vineri... cei ce si-au anuntat plecarea trebuiau sa fie plecati deja... unii au facut-o iar altii asteapta sa vina uichendul... asa ca n-am avut stres, n-am facut decat cateva reparatii minore, sub 18 ani. Pe la 1, Soprano ma suna si-mi spune ca o sa vina cu sefa lui sa verifice toate apartamentele vacante. Sa ma ciuguleasca la salata, apartamentele sunt gata demult. Mai sunt 5 ce trebuiesc curatate. Dar astea sunt in intarziere fiindca am stat dupa Heri Potar, omul cu oglinzile. Asistentii sunt cei care fac curat acum si nu contractorii, ca pana acum. Mai fac si ei un ban cinstit. Faza tare cu Heri si asistentii: cand s-au mutat asistenti, Heri intarziase ca de obicei cu oglinda retrovizoare. Cand a adus oglinda, asistentii lucrau prin building dar fiica lor de 17 ani era acasa cu o prietena de-a ei. Ca o informatie de la omul din interior (aka Io) nici una nu merita interes... dar Heri, un vrajitor de 50 de ani a mijit ochii "parinteste" si mi-a dat coate. Iesind din apartamentul lor imi spune: "Nice, Nice!" Ce ma? Alea? Cred ca glumesti! "Big boned like that... it's good... and young...Oh yeah! Who's ur dady?!"... si chiar atunci se deschide usa de la lift iar Zamorano, Asistentul da sa iasa. Eu intind degetul catre el si spun: HE IS!... Eu radeam ca prostu' dar Heri nu parea sa guste gluma. Mai am una cu Heri. Data trecuta cand a venit sa ia dimensiunile pentru oglinzi, statea in Office si ma astepta. Claudia ii explica unei tiganci batrane ca aplicatia ei pentru apartament i-a fost respinsa. Nu suntem obligati sa spunem de ce este respinsa o aplicatie dar batrana era stresinsistenta. Tocmai ii explica Claudiei ca la ultimul building la care aplicase fusese refuzata din cauza ca "aia de la Head Office de acolo sunt Indieni"... indieni spus cu scarba. Heri, care asculta atent, a intervenit in discutie si a convins-o pe batrana ca si la noi la Head Ofiice tot Indieni sunt,toti sunt indieni... iar tiganca a plecat satisfacuta de raspuns.
Asa, si cum spuneam... se anunta inspectie mare. Desi eram sigur pe mine, mai fut o tura de control sa vad ce si cum. Descopar ca lipseste un suport de hartie igienica aici, ca plasterul a crapat acolo, ca doua tavane au water damage... deci n-a fost degeaba. Intre timp se facuse aproape 1:45 cand incepea Steaua- Otelul. Ajung transpirat in Office si Claudia ma anunta ca nu mai vin aia azi ci Luni sau Marti. Pai e bina asa... si i-a prins bine si Stelei care i-a curentat pe Otelul cu 5-0. Dupa 5, offduty-uiti, am plecat sa luam o gura de aer proaspat. Ne-am oprit la Vivi, apoi la Metro. De la Vivi am cumparat o lampa de birou din celebra colectie "Alladin". In drum spre casa, pe trecerea de pietoni, un ochios batran oprise pe trecere. Claudia s-a enervat. Mujistii de examinatori le dau permis la ochiosii care nu-s in stare sa-si gaseasca gauaza cu doua maini, pe intuneric... dar o pica pe ea. Cu bratele lungite de multitudinea de plase din maini si nervos nevoie-mare ii ocolesc masina gandindu-ma sa las plasele jos si sa ma duc si sa i-o arat lu neasta-sa in unghiul mort al masinii. In Romania probabil ca-l scuipam, sau macar Toyota aia a lui... dar aici sed bland, mai ficior... ca sunt un bun citizan. Proud canadian... cu radacini noduroase in Eastern Europe... in triunghiul inghinal carpato-danubiano-pontic.
Azi am avut o discutie interesanta cu un sarb de varsta mea. Tocmai predase cheia, caci se mutase. Am vazut numele de Milos si l-am intrebat de unde e. Serbia. Stia deja ca sunt din Romania. M-a intrebat de cand sunt aici. 7 luni. el de 14 ani. Cum mi se pare Canada? Raspunsul: bucata asta de aici nu-mi place... dar in curand o sa-mi plaCA CAnada mai mult. Si i-am spus ca plec. Iar el mi-a spus: de ce crezi ca acolo unde te muti oamenii au sa fie altfel?! Hahahahahahahhahahahaha! Oare in Jane and Finch sunt aceiasi oameni ca si in Victoria Park and Lawrence? Milos a mai antrenat in discutie inca un tennant suspect de gheiala. Omul a fost de acord cu mine, ca in Toron'o... lumea nu e peste tot la fel. La gata sarbul m-a intrebat din ce oras din Romania sunt. I-am spus ca dintr-un orasel mic dar el a insistat si chiar si-a notat numele de Resita... "to check your background"???????? Si a plecat... dar cred ca ii e drag de mine caci s-a intors din drum sa-si recupereze cheile de la masina ce si le uitase pe biroul nostru.
Claudia a dat-o la pace cu carnatul ala de a amenintat-o zilele trecute. Asta isi anuntase plecare in urma cu o luna. Apoi s-a razgandit dar nu a spus la nimeni. La Head Office figura ca "plecat". In toate actele apartamentul lui figura ca "vacant". Bivolul era nervos pe noi ca-l scoatem afara din apartament. Paranoia lui era alimentata de Zamorano, celalalt bivol care acum 2 saptamani cu lista cu apartamente vacante in mana a intrat peste el in casa. Zamorano a ales la intamplare un apartament sa-l arate unor posibili clienti. Deci, esti pruost? Din 22 de apartamente goale, tu-l alegi pe ala cu oameni in el. Asta nu se poate intampla oricui!
Apropos de cele 22 de apartamente goale. In lumina plecarii noastre Sefimea a hotarat sa dea un discount la chirie pentru 1bedroom-urile din Balaceanca, Un rabat consistent, chiar: $50/luna. NU EZITATI! VENITI!! CHIRIA LA 1 BEDROOM E $825 + HYDRO + $50 PARKING (if necessary). Zona e buna! Vecinii sunt de treaba, accentuand pe ospitalitatea comunitatii philipineze. Oameni extraordinarii carora le doresc dublu a ceea ce mi-au dorit ei mie. Triplu chiar, desi dau de la mine.
Maine mergem in Woodbridge sa spunem La multi Ani matusii Lucy si sa ne veselim. Tre' sa vedem si cum dam veste plecarii, caci nu e simplu. Probabil ca le vom spune Duminica.
!!!!!!!!!!!! M-a sunat chiar acum matusa Lucy. A gasit un job pentru mine de Assistent la un bulding. Mi-a dat o persoana de contact dar nu raspunde, am lasat mesaj. Cica as lucra doar eu. Nu stiu ce sa zic. Sa aflu detalii. Dar iar Intendent? Cacat. Matusa-mea asta numai in domeniul asta imi cauta hahahhahahahhahahhahaha!
Dca aflu ceva detalii paote bag un Later edit la articol... cu upadetul.

Pana atunci... pa si pu... la revedere!

LE: am vb cu femeia. Foarte de treaba dar cred ca o sa refuz. Deal-ul ar fi, s-ar parea, doar pentru apartament. Fara malai. Dar nu stia toate detaliile asa ca mai vorbim Luni.

1 comment:

denisa said...

BAFTALAU si mult GOOD LUCK!

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...