Sunday 22 March 2009

Am alunecat pe gheata

Aseara am alunecat pe gheata. Nu, nu a fost frig in Toronto. Nu, nu a nins. Nu! Am alunecat pe gheata din paharul plin cu votca. Si-am alunecat de multe ori. Cam "deojumadesticla" ori. M-am simtit bine, ce peleul meu. Dar asta a fost aseara... azi nu m-am mai simtit bine. De fapt nu m-am simtit atat de rau. Am vomitat doar de 2 ori si mi-a fost rau toata ziua... Si acum intra referenul:
Nu mai beau, nu mai beau, nu mai beaaaau!Gata! Nu mai beau.
Fapte:
Vineri am fost la meci. Am mancat un Saussage in fata la Air Canada Centre. Foarte buni saussegii astia de la coltul strazii... sunt asa... a la New York... dar in Downtown Toronto. Apoi am intrat inauntru si am mers la ghiseu sa-mi iau biletele cumparate in seara anterioara de pe ticketmaster.ca. Ne-am tras in poze in fata studioului RaptorsTV, ce transmiteau live. Berea era aberant de scumpa... 7 dolari paharul mic si 9 dolari paharul mare... Marj mah d-aici! Ne-am luat Cola, cu $4. Noi aveam bilete din alea ieftine cu scaunele la cucurigu. Cand am pasit inauntru ne-a luat cu emotii. Ce sloboz, eu sunt din Resita... in cate sali de basketball cu aproape 20 000 de locuri crezi ca am fost? Plus ca asta mi-am dorit juma de viata... shiiiet!
Am facut poze. Cu zoom... caci stateam departe. Un lucru e clar, Raptors si-au mai castigat 2 clienti... caci o sa mai mergem sigur la meciuri... si data viitoare o sa vrem sa stam mai aproape de actiune. Trebuie sa precizez ca eu si Klaus ne-am pregatit asiduu pentru Raptors ... am vizionat Miercuri si Joi- Jurassic Park 1 si 2.
La meci sunt multe distractii... nu ma refer la fun... ci la distractii care iti distrag atentia de la meciul in sine. Sus la cucurigu nu auzi mingea batuta pe parchet, e muzica in difuzoare... mai striga lumea "De-fense" sau "Let's go, Raptors"... mai sunt si elemente subversive infiltrate in masele populare... care agita un maiou cu Raptors sa te faca sa urli ca prostu in speranta ca poate-poate... In fata noastra era un individ cu fica-sa, prietena fica-sii si fiul lui (de vreo 10-11 ani)... care pana in sfertul 3 cand si-a dat jos tricoul sa-l fluture... am crezut ca-i fetita... N-am putut sa nu observ ca baietelul a venit la meci in niste pantaloni de training rupti in genunchi... Noroc ca nu ploua afara, ca facea apa la genunchi. In mod clar nu erau pantalonii lui norocosi pentru ca nu a castigat maioul lui Bosh... iar Raptors au pierdut jenant dupa un joc in aparare infect... ar fi fost frumos ca prima data sa mergem la o victorie a favoritilor nostrii... dar dupa cum se consoleaza un loser: victoria nu e totul... important e sa participi... yeaaaaaah booooy!
Oricum: PE DATA VIITOARE!
Sambata dimineata am fost in Sheridan Mall. Am mancat la grec... si ne-am cumparat aspirator... ca aveam nevoie si era on sale un anumit model. Acasa am frecat menta, am mai dormit putin apoi ne-au sunat romanasii ca sunt aproape de noi. eram invitati la ei. Am mers la Food Basics unde am facut cumparaturi en gros. La romanasi acasa am facut o pizza adevaraciune. Eu sunt incharge cu blatul (si nu tin cu Dinamo). Saptamana trecuta, cand am facut pizza la noi acasa nu mi-a iesit blatul. a fost mancabil dar nu cum trebuia. Aseara am pus din greseala un plic de zahar vanilat... si era cam dulce... dar blatul a iesit pufos si dulceag... ca un kec. Si atunci am alunecat... Am baut pana spre dimineata. Si m-am trezit cu capul plin de boltari. Si mi-a fost rau... si am vomitat... si nu mai beau, nu mai beau nu mai beeeaaauuu!
Acum sufar in tacere. Am mai dormit putin. Am mancat o farfurie de ciorba. E mai bine.
Maine din nou la lucru. Sunt curios cum a fost primul weekend on duty al asistentilor.
Hai noroc si sa bem paharul pana la fund.
Nu mai beau, nu mai beau, nu mai beaaaau!

1 comment:

bradar kinta said...

ba frate ...tzin sa iti spun din experienta unuia plecat departe de casa ca incepe sa iti cam placa si te cam doare la sfecla...hihihihihi!!!tine-o tot asa..nu inceta..

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...