Friday 20 March 2009

Ai hev a drim!

1994. Resita, Romania... (imi vine sa plang de emotie... imi sterg o lacrima)...
1994. Aveam aproape 12 ani... 1994, aprilie... momentul in care familia mea a urcat inca o treapta pe scara sociala a romanilor post-comunisti... (am avut tentatia sa scriu "post-coital")... asadar am urcat o treapta: parintii mei au cumparat un al doilea televizor color. Radeti? Pentru mine a insemnat mare lucru. Televizorul color mai vechi ( rusesc, marca Buma3b ) a fost mutat in camera mea si a sora-mii... Acum puteam sa ne uitam la ce dorim. Iar eu am ales sa privesc pe DSF la emisiunea NBA Action. Si la meciuri. La foarte multe meciuri. Si am inceput sa merg sa joc basket la teren. Si aveam cateva teluri in viata, din punct de vedere basketbalistic: sa am o minge Spalding, sa am cel putin un maiou original si sa VAD UN MECI DIN NBA... LIVE! Minge am avut... maiouri originale n-am avut dar nu mai e asa important pentru mine... iar sa vizionez un meci LIVE... in aceasta seara, ora 7 PM... Air Canada Center, Toron'o. Ma veti putea recunoaste usor in multime. Eu voi fi ala cu fata de imigrant est-european, cu un ranjet tamp pe mecla si cu orgasmul in pantalon, cufurit de emotia implinirii unui vis. Ai hev a drim! Cred ca e evident ca abia astept, nu?
Mergem eu si Klaus si rumunii. Romanasii merg mai mult de hatarul nostru... ca ei nu se omoara cu basquetbaletul... si ei au masina... de aia merg... sa putem merge noi... Iar acum Matei Corvinus nu raspunde la telefon si imi da emotii... dar mai incercam.
P.S. 1: Diseara e Toronto Raptors vs. Charlotte Bobcats. CA CURiozitate... in 1995 nici una din aceste 2 echipe nu exista sau nu evolua in NBA.
P.S. 2: Am sa revin cu detalii despre game impressions and Balaceanca Hi-life...

No comments:

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...