Friday 27 March 2009

5 luni... doi sori... si ceva planete maruntis

Pe 23 Martie am implinit 5 luni de Canada. Impresii? Inca nu. Am fost tentat de mai multe ori sa trag niste concluzii finale despre viata de aici. Dar m-am abtinut si ma voi abtine in continuare. Mai am de invatat, de acumulat, de vazut, de auzit. Bucatica asta de Canada care o frecventam noi o cunosc cat de cat.. dar Canada e mult mai mare. Si nu ma arunc la declaratii. NU INCA! Heheheheh...
Luna asta ne-am bagat adanc in buget. Weekendul trecut am cheltuit peste 1000 de paramilitari. Sa nu se inteleaga ca am phutut acesti bani. Nu i-am pisat in vant... ci am cumparat niste kestii. Vineri am fost la Raptors, Sambata am cumparat d-ale gurii (nu radeti... e expresie pur romaneasca )... am cumparat alcool (nu mai beau)... iar Duminica am cumparat 3 aparate foto. Unul pentru noi... iar doua + aparatul nostru vechi vor pleca spre Romania CA CAdou pentru familia noastra. Un consatean de-al meu m-a sunat ca pleaca in tara in vacanta de pasti si daca am ceva sa duc acasa... sper sa nu fie prea mult si sa nu-l incurce. Oricum, ii multumesc frumos si ii voi intoarce favorul daca am ocazia. Deci saptamana viitoare familia noastra se va trage in poze bigtime.
Am mai cumparat si aspiratorul... am mai luat bilete la concertul Coldplay din Iulie... si uite-asa.
Apropos de bani.. ieri am fost la banca si am mutat milioanele intr-un cont mai securizat. Acum nu mai tremuram ca ramanem in poula goala daca vreunul ne sperie cardul de debit.
Ieri a kemat Soprano pe inspectorii poulii... sa vina draqului odata sa vada ca am reparat cojmelia... Soprano s-a grabit caci pe net, pe site-ul Primariei Caracal e o lista neagra cu firmele si cladirile cu probleme... si fiindca noi deja rezolvasem problemele... asteptam sa vina baietii sa stearga pata maron de caca de pe palmaresul companiei. Numai ca singura zi available pentru Inspectorii poulii era Joi... Joi cand noi eram liberi. Inca de Luni am avut 2 mercenari in plus sa ajute la curateni... am mai reparat si eu niste probleme sub 18 ani... Miercuri am verificat totul... Joi dimineata am dabalcecuit... am vrut neaparat sa ma intalnesc cu Soprano ca sa vada ca imi pasa... el m-a asigurat ca apreciaza gestul... stiind ca suntem liberi... si noi am plecat... Am mers sa ducem cacatul la analize... sa vedem daca pisoaiele au aultimul album Parazitii... Apoi am fost la banca... am rezolvat si acolo dupa care am plecat transpirati dar usurati spre Yorkdale Mall. Nu eram chititi sa cumparam nimic asa ca ne-am cumparat slapi, in total $58 9buy one get one half price). Am mancat la KFC... dar nu cred ca mai mergem acolo. Ce e nasol la Yorkdale e ca la FoodCourt-ul de acolo nu e nici un fastfood din gama MacDonalds, BurgerKing sau Wendy's... inainte mancam la Jimmy the Greek dar Jimmy asta din Yorkdale se phute in cur la mancare dar mai ales la sos... si nu am mai vrut... am spus sa mancam un combo de burger + cartofi prajiti.. Dar doar KFC avea... burgerul cu pui a fost ok... dar cartofii au fost ca o sula bleaga. Anyway... am meres la film. "Knowing"... cu Nicu Cage. Foarte bun film. Tre' sa dau o geana pe imdb.com sa vad ce nota are. Bun film, unul dintre cele mai bune ce le-am vazut in ultimul an... daca nu si mai mult. Daca tot suntel la raftul cu filme... recomand ca si "mustsee" seria Zeitgeist. Merita vazuta.
Azi din nou la lucru. Klaus a fost la condus si acum imi sta in cap asteptand sa termin de scris. Saptamana trecuta a muncit mult la lista finala cu parcarile. Si au aparut o gramada de situatii, hazlii sau enervante. Una hazlie a fost cand o ochioasa a venit la Claudia si a intrebat-o ce e aia Licence plate?!!!!!!????!!!! Ca ea nu are asa ceva la masina, ca se duce sa verifce sa vada, ca unde se gaseste aia la masina... iti imaginezi ca persoana aia are permis de conducere? sincer... iti imaginezi?
Hai ca mai discutam in weekend. Suntem on-duty. Probabil vin iarasi romanasii la noi. Dar, nu! Nu mai beau!
Howgh!

4 comments:

bradar kinta said...

ce sa mai ...v-ati facut de ai lor...oricum aici la Romanica..PUTEEE...te trailes bahtalo!!!

Anonymous said...

cum adica cont securizat? ca as vrea sa imi tin si eu banii intr-un loc mai sigur

paulvarahil said...
This comment has been removed by the author.
paulvarahil said...

am fost la banca si am mutat banii intr-un taxfree account. lucrul bun la acest tip de cont este ca nu poti scoate bani din el decat daca te prezinti personal la banca si doar in prezenta unui Account Manager. Fatucile de la ghiseu nu au acces la acest cont. In cazul unei fraude, ma refer mai ales la furtul parolei pentru online banking... nu pot sa-ti ia toti banii. Problema cu taxfree accountul este ca are limita de 5000 de parai.

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...