Friday 13 February 2009

Tinctura de Yoda

O saptamana linistita... dar zambesc caci STIU ca maine va fi mai rau... carnatul de Murphy nu doarme niciodata, nu? Sunt prea pesimist? Stiti bancul? "Pesimistul spune: mai rau de atat nu se poate. Iar optimistul zice: Ba se poate!" Eu sunt optimist sau pesimist?
Delicionne are timp liber si cand Delicionne are timp liber inseamna ca am eu de munca (cunoscatorii stie). Si imi place sa aud asta. *Nota: aici e plin de jocuri de cuvinte pentru cunoscatorii care stiu si cunosc...
Ma delectez cu un Daquirri de Paracetamol aka Fervex. Ma incearca prima raceala domestiCA CAnadiana. Am cazut victima zilelor trecute cand vremea se incalzise pervers... mincinos ca personajul negativ din telenovele... frumoasa si dangeroasa. Parca-l aud pe Martzogu de la Targoviste: "Vezi in plm, daca umpli in poula goala pe strada? Racesti!"... Sfatul meu este sa nu puneti botul la soarele asta mincinos caci in momentul in care te delectezi cu o temperatura primavarateca incepe sa bata vantul si-ti ingheata omuletul pe bolta palatina de nu poti sa spui "Cupa cu capac, capac cu cupa; cupa cu capac- capac cu cupa"... Sper sa inving in lupta contra racelii ca aia din reclamele la Fervex.
Azi a fost deadline-ul dat de primarie sa rezolvam problemele ginite in urma Auzelii. Normal ca n-au venit azi... si o sa-i asteptam candva de Marti incolo... ca Luni e La Familia Day... cu Sisu si cu Puya... si e zi libera de la Regina... Soprano si Stoichkov (contractorul bvlgar) au mers la locos care nu si-au dat jos Farfuriile Satelitice. Unii si le dadusera deja... altii nu. La ultimul am fost eu cu Hristo. Omu dormea. S-a trezit si a iesit pe balcon sa ne explice nu stiu ce. Tremura din toate capilarele lui contractate dar tinea neaparat sa ne explice ca a gasit el ceva scris in notice care ii da dreptul sa isi tina antena prinsa cu 4 suruburi groase in tencuiala Buildingului. Fiind SuperIntendentul acestui Building, si reprezentand legea am spus: "Hristo, hai sa mergem". Si-am plecat. Mi se rupe mie de antenele lor.
In rest totul peachie. Un lift are o buba mare in cap. L-au urcat pe cric si i-au dat o roata jos. Era Roata Norocului cu jante cromate. Dureaza cel putin o saptamana. Normal ca din 2 lifturi ramase, unul se strica in fiecare zi. Azi l-au reparat din nou. Si ieri il reparasera. Si ailaltaieri... si...
Azi am lucrat mult afara. Unde era frig... si se stie din batrani, raceala prin frig se scoate... Impreuna cu Stoichkov am taiat sarma ghimpata de pe gardul ce inconjoara proprietatea privata. A fost superb mai ales din cauza ca sarma ghimpata are starea de agregare agatatoare si tendinta nesanatoasa de a se imbarliga. Si era amuzant sa le explici celor de partea cealalta a Zidului Berlinului ca "nu, nu tai tot gardul ci doar sarma ghimpata... nu domnule, nu. nu am sa tai tot gardul de sarma ci doar sarma ghimpata. sarma ghimpata e aceasta"... Ce bivoli sunt unii, baaaaaaahhh!
In rest am sufletul plin de dragoste. Se apropie Ziua de Sf. Balentin. Claudia, vrei sa fi Balentina mea? Suntem in garda weekendul acesta deci nu suntem mobili. Am invitat la noi romanasii. Claudia gateste ceva. jucam un remy... ma uit la All Star Game... cacat, sa nu uit... All Star Weekend incepe ... AZI!

PS: nu mancati ciorba de fasole si ca desert iaurt expirat de 5 zile. Pur si simplu nu se face asa ceva.

1 comment:

ShayD said...

Plange masa!!Suntem in 16!!Toate bune?

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...