Monday 9 February 2009

Stii bancul cu linia?

Cica era o linie. Si nu mai voiam sa o mutam. Asa ca am indoit-o...
Situatia neschimbata privind locatia. Oricum vesti proaspete. Vineri, offdiutiuiti am plecat in Aurora. Pentru club, am fost si am cumparat o camasa prea mare din magazinul de fizte Value Village. Pe care n-am mai purtat-o. M-am imbracat ca orice manelist ce se respecta, la pantaloni de stofa neagra, camasa cu modele shukare si pantofii de ginerica. Caci fiu lu' Oua Fierte a spus ca trebuie sa te imbraci elegant, desi e un club de tara. Mi-am dat parul pe spate cu supradoza de gel Wetlook- Gigolo italian look si eram gata. Cand m-a vazut fiu' lu' Oua Fierte mi-a spus: "Esti imbracat prea elegant pentru clubul asta." Da? Sugi muje, atunci.
In drum spre Aurica (aka Aurora) s-a discutat despre problema noastra si am extrapolat catre rasism si tigani.Am mai luat la autostop un prieten dement si el si discutiile au escaladat de puteai privi pe geam inauntru la CN Tower. Concluzia zilei: oamenii ... sunt albi. Pasiunea cu care vorbeste varu Nubira despre tigani si metodele contraceptive impotriva lor e terbil de amuzanta.
Am niste intrebari legate de cluburile de aici. Mie mi-au cerut ID, Claudiei nu. Femeile nu trebuie sa arate ID. Inauntru era plin de pustani care drinkuiau alcohol. Si mai ales pujtoaice. Si cu cat trecea timpul- mai ales pujtoaice bete. Deci, care e faza cu ID? Ca oricum alcoleau toti.
Am fost placut impresionat de servirea la separeu. La dispozitia ta erau permanent o fata imbracata sumar si un baiat inalt cu tricoul stramt (dar asta nu ma interesa pe mine). Intre vin si votca s-a votat pentru votca. Hocus-Pocus au aparut paharute pentru shots si pahare mari pentru juice. 2 feluri de juice in niste sticle mari pe care le umpleau constant. votca in galeata cu gheata iar langa o alta galetusa cu gheata de pus in pahare. Normal ca m-am imbatat, da' de ce ma intrebi?
Lu' varu' Nubira nu i-a placut... nu i-a placut muzica. Ca nu baga manele. Mie mi-a placut. Ca nu a bagat manele. Desi la un moment dat, spre casa, in masina urlam: "Mooaaahma, asta e piesa care imi place. Da-i la maxim!!" Chiar imi place maneaua aia. Florin Salam - Iar am pus-o.mp3

Sambata seara ne-am intors la Balaceanca. Am cazut rupti de oboseala ??????? Practic am stat degeaba si totusi, eram obositi.
Duminica am vorbit pe Scaip cu famelia apoi pe la ora 2 am plecat in Mall. Klaus a okit o pereche de Superstaruri, am mers in vizita la Gimi za Grique apoi am mers la film. La Mall Cop. FOARTE amuzant. Acum toti gaborii d'mall se simt bine. Le-a facut lobby filmul asta. Le-a crescut masa musculara. Si poula le e mai mare. Bun film. Am ras mult.
Inainte de a intra la film am avut parte de o surpriza. Romanashii ce aplicasera pentru postul de assistenti ne-au sunat si ne-au invitat in oras. Am acceptat. Si dupa film au venit dupa noi si am mers in DownTown. Am mancat, am baut o bere si am discutat mult. Avioane, ca si noi. Poate avioane cu tonaj mai mare la ei. A ramas sa ne intalnim mai des. Las' ca-i bine.
Incepusem cu un banc neamuzant. Linia nu s-a mutat, dar s-a indoit. Suntem inca aici. Sus pe metereze. Dar cautam chirie si la prima statie coboram. "Opriti Terra, vreau sa cobor!" Cine stie cunoaste ca nu e asa usor sa iei o chirie. Trebuie sa gasim asta prima data. Apoi vedem. Am vrea sa mergem undeva mai in DownTown. Am auzit multe sugestii privind Scarborough. Ca e plin de romani. Si am primit sfaturi de la oameni care au locuit 5 ani in Scarborough si asemanau traiul lor cu a trai intr-un azil de pensionari. Si ne-au adus la cunostiinta ca poti gasi chiri la 1 bedroom si cu 850 de paramilitari, aproape de Downtown. O gramada de intrebari. Cu raspunsuri grele. M-as baga la scoala. Dar ce fel de?
In timp ce scriam aud o bataie la usa, ma intorc si vad cum un tigan intra peste noi in apartament. Ma uit la el surprins si cu mainile departate intr-un gest elocvent: Ce poula mea faci? Panicat isi da seama ca e intr-o coliba de oameni, isi cere scuze si iese. 3 secunde mai tarziu bate din nou si intra iara. "Do you have 2 bedrooms available for rent?"... In timp ce-i explicam una din pisici o ia la sanatoasa pe hol.
Traim viata la maxim!
Si pentru toti fanii mei care ma iubeste si ma asculta... va strang cu drag in brate... de gat..

1 comment:

Diana said...

buna,

dar de ce vrei neaparat in downtown? zone mai faine ar fi ceva gen midtown pe la Davisville/St Clair cu Yonge sau Eglinton cu Yonge. Hai sa zicem ca astea ar fi scumpe. Dar ia vezi in North York pe linia de metrou est-vest la Bayview cu Sheppard. Sint niste blocuri pe Carluke Crescent iar Junior One Bedroom imi pareau convenabile ca pret (bine, asta acum citiva ani cind stateam in Toronto, dar ma gindesc ca s-au pastrat proportiile). Si aveti si Bayview Village la o aruncatura de bat, pt shopping, plimbat.

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...