Tuesday 3 February 2009

Dashing trough the snow...

Iar ninge. Cacacea ala de animalut si-a vazut ieri umbra lui Mircea la Cozia si a inceput din nou. Am bagat cu Archibald 2 ore, dar am reusit. Urasc zapada. Pana sa vin in Canada, zapada imi era indiferenta. Copil fiind paduri cutreieram si ma bateam cu zapada sau ne dadeam cu sania pe derdelus... dar mi-a trecut. Inaintand in varsta am devenit mai pedant si nu vedeam in zapada decat apa pe pantaloni. Dar era ok. Acum trebuie sa o lopatez. Si creeaza stres la sufletul meu. Si am inceput sa o urasc. Mottoul meu e"Ptiu bagami-as poula, iar ninge!!"
Ieri am primit o veste buna... pentru jumatate de ora. A sunat Soprano si a spus ca a avut la interviu un cuplu de romani, mai tineri decat noi, pentru jobul de AssistentSuper. Si in jumatate de ora au sa ajunga la Balaceanca, sa le aratam si sa dicutam cu ei. Le-am aratat, si am discutat. El ar putea sa faca treaba dar ea NU. Ea e plapanda ca Bambi. El a fost sportiv in Romania si l-am simtit ca s-ar baga la treaba. Dar ea nu e facuta penrtu cleaner. Caci de fapt asta ar fi treaba lor. Parca ne-am vazut pe noi cand am aplicat acum 3 luni pentru AssistentSuper. Si am fost refuzati. Va imaginati la Balaceanca un cuplu de cleaneri care sa nu faca cleaningul la standarde... europene? Eu mi-am imaginat, si nu mi-a placut. Soprano a gandit in paralel exact acelasi lucru. Si o sa-i refuze. Asta e. Data viitoare!
Speram sa ma duc azi la basketbalet. Dar cu zapada asta traficul de droguri e ca poula... ca cine? Si s-ar putea sa sar din schema din nou. Cacat cu perje... tre'sa-l sun pe varu'Gonzales...
Enervat ca lumea se da la conturile mele din Elvetia mi-am reinstalat Windowsul si mi-am facut apgreid, am pus Windows Vista. Ce cacat? si asa am calculatorul potent... Si imi place. Klaus e deja satula, caci ea pe notebook are deja...
Inchei cu un banc: "-- Nepoate, cum ziceai ca-l cheama pe neamtul ala de-mi tot ascunde lucrurile prin casa?" --Ă„lheizmer, bunicule... Alheizmer!
Am luat din nou bata la mine sa va pup dulce!

2 comments:

ShayD said...

Hey!! Jingle bells Jingle bells!!Jingle all the waaaayyy!!!
oh what fun este de tine ca maine cica ninge iar:)
S

klandestin said...

Capu' sus si da-i inainte...ca stii cum se spune...inainte era mai bine

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...