Monday 5 January 2009

Ma aude toti?

Incep prin a va spune ca dupa cateva duzini de Corona in timpul probabil trecut de cand am aselenizat, am gasit Molson Canadian. Care imi place. si Corona e buna, D-zeule... dar e mai scumpa nitel... iat Molsonul il gasesc ca si Timisoreana Clasic... care la vremea ei am golit hectolitri incercand sa-mi dau seama daca seamana la gust cu Molson Canadian, care e mai ieftina nitel decat Corona, desi e buna, D-zeule... INTELEGI?!! Vorba lu Bani Gheata (putin adaptata): "se supara cineva daca mai iau o gura din berea mea?"...
Ma aude toti? pe 29 decembrie si-au anuntat cu mare fala sosirea, un grup de auditori. Sa faca "Building Audit". Noua tendinta pe 2009 a Primariei Tora'no: sa auda cladirile. MA AUDE TOTI?
Auzeala a fost programata pentru azi. Vineri, Sambata si Duminica armata de mercenari a facut curat prin building. 4 femei si 4 barbati. 3 zile. 8 ore pe zi. Doi plasteri si un painter. Una bucata manuitor aspirator cu aburi. 2 plumberi. Un electrician. Klaus, Io si Soprano. Deci, weekendul acesta... CARE WEEKEND, MA-NTELEGI?
Am alergat din colt in colt. Sa fiu sigur ca se rezolva tot. Mai ales Duminica, cand Soprano nu a mai venit. Normal ca au fost si scapari. Dar minore, sub 18 ani.
Esti surpins sa afli ca Ascultatorii de cladiri au fost surprinsi sa gaseasca totul foarte bine? Au reclamat doar kestii minore(sub 18 ani). Au adus si un van, drept Mobile Office, unde Locos sa sifoneze tot. Klaus primea telefoane la Office: Are they here
' Are they still here? Dar cine sunteti, nu v-ati recomandat? La ce apartament locuiti?... ti-ti-ti-ti-ti-ti! ... inchideau telefonul...
Majoritatea complainurilor se referau la curatenia buildingului... care s-a rezolvat... oarecum... dar cu mujistul ala de Asistent... sa ma cahui pe el.
Revenind la ale noastre, saptamana aviatoare e infatisarea la procesul contra lu Tha Biatch. Soprano abia asteapta. Avem nevoie de o pauza, de zile libere. Ieri am fost cu varu Nubira la CanadianTire sa caut aparate de fitness, ca erau la oferta. N-am gasit ce am vrut, asa ca a trebuit sa iau o Tzoacla Cardio mai scumpa... de 2 ori mai scumpa... am luat o bara si discuri... ne facem sala... si asa avem atatea camere... Klaus e la dieta air eu ii rup nasul cu mirosul de costita prajita... Intre timp, hai ca a inceput sfertul 3 la Raptors- Bucks. Si suntem fani Raptors de mici copii. De cand aveam 4 zile... de Canada.
Acum sincer... deranjez pe cineva daca mai iau o gura din berea asta?...

1 comment:

ShayD said...

te aude ca e sub 50!
invitatia ramane valabila!
sandiloaica@gmail.com

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...