Tuesday 20 January 2009

Jtie cineva ca ne kinuim nuoi?

Te pui sa scrii nijte versuri de hipap... si bagi ceva de bani... apoi versul urmator il termini cu "dujmani"... pentru rima... cateva versuri mai jos pe strofa bagi un "golani" care rimeaza bine cu bani... sau cu dujmani... si apoi devine agasant... si cineva va intreba... "baaah, cea-n gura de "Singur contra lumii" ce esti... ce atatia dujmani? MANELISTULE!
Manelist sau nu... eu nu cred ca am dujmani... dar cred sincer ca Universul s-a inversunat contra mea si a lu' Klaus. Unii i-ar spune coi... incidenta, altii i-ar spune ghinion... eu i-as spune "constructie pe vechi loc funerar al indienilor Talpa-Iute"... Tony Soprano spunea ca in meseria asta inveti cele mai multe despre oameni, caci dealuiesti cu casele lor... si am aflat la modul "shut in coaieh" ca lumii nu-i place sa-i calce strainii des in casa. Mai ales cand au boala pe tine, SuperIntendentul. Ce daca tu erai in Romania cand fostul Super a fost fortat anal sa plece. Fostul Super era amabil, tu esti un bulangiu. Esti nesimtit. Si nu-ti faci datoria... tu stii ca fostul Super se imbraca in rosu, isi punea barba si urcat pe snowblower dadea cadouri locatarilor peloponezi? Bah, da' voi cand o sugeti... trageti in piept?
Sunt nervos! Mi-e rau intr-una. Azi am avut prima dupa-amiaza complet offduty. Trebuia sa merg la basketbalet, cu varu' Gonzales. Si n-am mai mers. Sunt nervos. Varu' Gonzales a fost implicat intr-un accident minor (sub 18 ani) si a fost sa raporteze... si sa kensalat, iar apoi s-a postponat pe saptaluna aviatoare. Si sunt nervos. Mi-e rau intr-una. Noroc ca am fost la shopping si am akizitionat un lingou de Molson Canadian. Si de-al dreaq ce sunt mai desquid o bere... caci muine dealuiesc din nou cu casele oamenilor... (oameni?!!!! ce... oameni???!!!... vrei sa zici locos). Hai sa fac un inventar, repede.... de cand am venit noi aici, am avut asa:
- la angajare blocul a fost fara superintendent 5 sau 6 saptamani.
- imediat dupa angajare s-a inceput taxarea curentului electric cu contoru din dotare.
- Pest control... (azi a venit un cuplu de hispanici sa vada un "2 bedrooms"... si ma intreaba el:" you have CUCARACHAS?" HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHA!... imi amintisem de claudia, cum intrebase un loco: "So, you have carcalacs?"... din romanescul carcalaci...hahahahhahahah)... sa nu uitam ca Pestcontrolul s-a lasat cu amenintari cu moartea 'n shit... plus ca a declansat-o pe The Biatch.
- Curatenia a fost facuta ca poula... ca cine? Apoi au plecat asistentii... duca-se...
- a venit iarna... boilerul era fan Tupac... incalzea numai Weessssst-siiiiide of the building.
- in perioada Craciunului un lift nu a 5 zile. Eh, nu a mers... dar macar a fluierat enervant 5 zile... tot e ceva.
- Balaceanca a avut parte de audit din partea Primariei.
- Saptamana trecuta au fost baietii sa verifice alarmele de fum... IN FIECARE APARTAMENT... IN TIMP CE IN DIFUZOARE SE AUZEA MUZICA NAJPA... SI VOCILE CELOR CARE INTRAU SI IESEAU DIN BLOC... SAU MICROFONIA... su-perb! evident ca unul din ei (un cocalar din Paquistan)... a uitat o usa deschisa la un apartament... la un dobitoc... DOBITOQUE care dupa ce a verificat apartamentul si a vazut ca totul e neatins... A CHEMAT POLITIA!
- sambata dimineata, la 5:35 s-a spart o teava in garaj, exact sub apartamentul nostru... -20 de grade... direct prin "Fresh Air Ventilation"... noroc ca nu era o teava importanta... si mi-a prins bine gimnastica... caci ninsese din greu... si duminica am bagat la zapada... 3 ore... nimica toata... what am I... a man or a mouse?
- muine o luam de la inceput cu apartamentele... FIECARE APARTAMENT!... in imensa sa intelepciune... auditorii au dispus ca Firma noastra sa angajeze un larInginer care sa inspecteze fiecare fereastra din fiecare apartament, pentru a avea siguranta ca exista siguranta ce blokeaza geamul sa se deschida mai mult de 100 mm. Sa nu cada puradeii si minipeloponezii pe Windows XP Professional Edition. Pardon, va fi muine, poimuine si raspoimuine...
Acum sincer, iti vine sa crezi ca lucram de doar 3 luni?
Muine Klaus pleaca la un seminar pentru superintendenti, unde ii invata cum sa prosteasca fraierii ce nu pun botul din prima la Contorul de curent. Deci am sa fiu singur contra lumii... plin de dujmani... golani, bani... cocalari, peloponezi, tigani... mananc si plang. Ce laba trista e sa ajungi sa citezi din Nicu Labish...

2 comments:

myxro said...

baga,baga ca eu am fost cleaner in Jane&Finch

ShayD said...

wow ....si dupa toate astea poti sa faci un film:))asta dupa ce ai vandut milioane de xmplare din cartea de aur:P

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...