Thursday 29 January 2009

Eici tu ou

Fara legatura cu subiectul, mi-am amintit de un sondaj de opinie la televizor. O reporterita interpela oamenii pe strada si le spunea ca s-au facut teste asupra apei potabile distribuita in oras si s-a descoperit ca apa municipiului contine 2 atomi de hidrogen si "doar" unul de oxigen... iar oamenii au sarit de cur in sus "ca aia baga toate chimicalele in apa si noi ne imbolnavim"...
Sau poate ca are legatura cu subiectul... azi am oprit apa din nou in building. Ieri Klaus a postat notificarile... si au aparut si completarile cu pixul:
- "every week? WHY?!!"... un tenant avea nevoie de o schimbare de robinet, ca ii curgea si exista riscul sa cedeze si sa facem inundatie... dar ala de a scris, crezi ca stie?... eu cred ca nu-i pasa. eu cred ca intre orele 9 am si 2 pm nici nu e acasa...
- "daca apa ar fi oxigen, ati mai opri-o?"... acum sincer... voi ce credeti? fara ezitare DAAAAAAAAAA! HEEEEEEEEEEEEEEEEELLLL YEEEAAAAAHHHH!... (sa nu facem inundatie, de aia... de ce credeati?).
De ieri de la 5 suntem offduty. Iar azi am avut toata ziua libera. Din pacate am senzatie ca fur cei al meu. Ieri la 11 noaptea a venit Pulitia sa ma intrebe daca-l cunosc pe un locatar. Imi explica cum arata, numele mic si ca e un pic "slow". Il cunosteam deci le-am spus ca nu stiu pe nimeni. "Don't jump into discution until you know the steak"... Al Pacino, Glengarry Glen Ross. Apoi muilitienii au explicat ca baiatul meu merge des in blocul de vis-a-vis si bate la o rumanca la usa. Saracul cred ca confunda blocurile. De-al draq, l-am intrebat pe gabor: "what do you mean... slow?". Gaborul a cautat adanc un termen "politically right". "Aaaaaaaaaa... aaaaaa... mentally chalenged". Atunci le-am spus sa mearga cu mine si le-am dat numarul apartamentului. Au plecat fericiti sa rezolve cazul. Apoi scimband 2 vorbe cu Securistul aflu ca l-a subsol s-a spart teava de la Sprinkler. Pentru "mentally challengeds", sprinklerul e tava aia care pisa apa in caz de incendiu... Roseata mea de teava inghetase exact la locul favorit, sub dormitorul nostru. M-am recunoscut invins si am lasat pe muine. Habar n-aveam pe cine tre' sa sun la 11:30 noaptea. S-a decis in unanimitate de voturi ca "lasam pana maine, nu e o urgenta". Apa tasnea cu gratie si se prelingea voioasa catre scurgere.
Dimineata chemam plumberul, ma duc cu el.... (suspans)... nu mai curgea... curgea in alta parte... cineva oprise apa si deschisese valvele de curgere... to bleed the pipe... (moooama, asta suna ca o injuratura... "Yeah? Bleed my pipe, bitch!". Unii care nu stiu ce cacat instaleaza la sprinklere, au venit si au descoperit CA CUrge apa. Au sunat la Soprano si au cerut politicos voie sa faca ei. Si Soprano a spus: (suspans)... Ok...
Si-am plecat cu Klaus in Mall... ne-am plimbat... am shopuit... am mancat... am mers la film si am venit acasa... a trecut repede ziua... maine bagam ca MIG-ul... ca ne place sa muncim... chiar ne place... de ce radeti?... pe bune, nu va mint...

1 comment:

giliola said...

pacat ca nu scrii mai des...imi inseninezi ziua...desi a voastra...e cam manjita cu dohot!!...noroc cu simtul umorului, ca va scoate la suprafata din rahat!

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...