Monday 29 December 2008

Noroc ca am invatat in Facultate...

In sfarsit Facultatea m-a ajutat aici in Canada. Azi a trebuit sa golesc un container de gunoi... cu mana inmanusata... caci locos continua sa arunce gunoi, dar noi nu mai avem bin-uri goale... si abia maine vin astia sa ia gunoiul... Mi-au prins bine cunostintele de Rezistenta Materialelor, Matematica, Fizica, Chimie... dar mai ales Filosofie. Am calculat Integrala circulara din Pampersul ala folosit sau mi-am imaginat 3D in Autocad cupla cinematica de gradul 3, a pungii de gunoi ce se rupsese si curgea din ea mancarea stricata. Si uite asa am reusit datoria cunostiintelor mele dobandite in scoala sa nu ma muradresc decat pe cracul stang al pantalonilor si sa-mi ramana un taietel pe Reebok-urile mele. Dar am gasit un binoclu in stare buna. Si poate un prieten. Am cautat aur cot la cot cu Archibald. Ne-am cunoscut mai bine. El e din Mehico, e de 7 luni aici, e dezamagit, vrea sa mai stea vreo 6 luni si apoi sa plece acasa, ca ii este dor de familie. A absolvit si el Facultatea de Marketing... la fel ca si Klaus, i-am spus eu.
M-a intrebat curios ce am facut eu in Romania. I-am spus ca sunt Inginer (aplauze, va rog)... dans le domain de la Soudure... dar ca am lucrat ca IT Technician. Faptul ca am facut si masterul i-am dat-o asa... ca ultima carte, Asul ce intregeste quinta Royala... la Frunza de Artar. Amandoi, impresionati pana la lactrimi, am decis ca juma' de bin e suficient pana maine, cand vin aia sa ia gunoiul. Eu am luat binoclul si m-am ofticat ca nu are capacul de la toc si ca tocul e murdar cu mancare uscata.
A fost un weekend de cacat rau. Liftul ala a fluierat a paguba de nebun. Primul lucru azi am sunat la Elevator Company sa trinmita baiatul dar nu Baiatul, ca ala a recunoscut ca nu stie. I-am spus cu drag in voce: Va rog sa NU-L trimiteti pe Suraj, ca el a mai fost... A venit unu si a reparat liftul. O ora mai tarziu ma uit la 3 vietnameze (pot sa le zic proaste?) si un miliard de plase ce faceau exact ce facuse ala cu 5 zile in urma de phutuse usa... nici n-am apucat sa desquid gura ca Klaus a si sarit. Ce faceti?!! Nu mai faceti asta!?? VietCoangele s-au ofuscat, draga... "Ca daca nimeni nu le ajuta"... pai cere ajutorul si te ajut... "Ca fostul super sarea si ajuta, nu statea si se uita"... ei cacat cu sangre... "Pai sunteti 3 persoane" le explica Klaus. Dar una e batrana si retarda... cine n-are batrani sa-si cumpere... dar pastrati bonul... ai o luna de zile sa schimbi marfa.
Am spus data trecuta ca aspiratorul nu mergea cum trebuie, adica nu facea actiunea de baza- aspiratul. Dragii de ei nu mai golisera sacul de cand se stiau. Nici nu stiau cum sa-l desfaca. S-a rezolvat, ce draq, doar am Master in Managementul Administratiei Publice, cu lucrare de disertatie in "Participantii la Judecata Civila si Aspiratoare de mic tonaj".
Mi-am amintit ceva. Despre securisti. In timpul saptamanii lucratoare securist de serviciu, de la 7 PM la 12:30 AM e un cocalar. In weekend e o tiganca cu accent geamaica sau madar Afrique... je ne sais pas... quelquechose . Securista, sa o numim Mandela... ba nu! Mandella... cu doi de l... Daca sunteti curiosi, numele ei intreg e Full Nelson Mandella... cu 2 de l. Asa... Mandella e mai speciala... ashea... acum vreo 5-6 saptamani, a venit la noi sa ne anunte ca la ultimul etaj, dintr-o camera a managementului (adica nu era un apartament, ci vreo magazie ceva, a noastra) curge apa pe ass-hol... ca e deja o baltoaca acolo si ca a ascultat la usa si se aude apa curgand dinauntru, mai mult ca sigur vreo teava sparta. Sincer sa fiu, eu nu stiam de nici o camera de-a noastra pe acolo dar am mers cu ea sa-mi arate. Mi-a aratat... era usa prin care ieseai pe acoperis... afara era furtuna... se auzea apa ce curge... nu m-a crezut, am deschis usa sa-i arat. Of-of mai-mai draga!!!
Alt weekend, am schimbat bin-ul degunoi cu Klaus pe la 8 si ceva, seara. Luni citesc in raportul ei de tura ca se auzea in biroul ei, de la tevi, un zgomot cputernic ce nu l-a putut identifica... Ma uit la ora si imi dau seama, era tractorul, ce face urat in spatiul mic din Compactor Room, dedesubt de biroul ei... Of-of mai-mai draga!!!
Ieri seara vine la mine sa-mi spuna ca cineva a varsat apa in fata usii de la Spalatorie, sa-i dau un mop, sa stearga. Las' ca fac eu, i-am spus. Iau mopul, ajung acolo. Infig mopul in baltoaca, mestec nitel si realizez: pretene, prea multa apa... In dreapta mea- LockerRoom 3... desquid usa... Oceanul Atlantic. Fuck, era Duminica seara, ora 21. "Klaus, suna la plumber!"... asa e, varsase cineva apa pe jos... Of-of mai-mai draga!!!
Dar nu va speriati. Job-ul de Superintendent are si multe parti bune. Nu-mi vine nimic in minte acum, dar are parti bune. hahhahahahahahhahahah!
E despre bani yo! E pentru bani yo! Si-abia apoi pentru suflet si ce plm mai spui tu....

Ideea e ca e bine pentru inceput. Dar 2 luni pe metereze si parca sunt 6. Aici la Balaceanca traim viata la maxim. We're living wild, we're living rough... vorba lu Day-Day...

1 comment:

fratele lu quinta royala said...

baaa..aia nu e normala mandella aia..impusco futo in gura..hahahahaah

Decada

A trecut o decada de parca ar fi trecut 10 ani de zile. Ca la liceu, primii 4 ani sunt mai grei... Imi amintesc inca meclele celor doi r...